• Aleeexa

BIM-DECEMBER

Halloj! Jag tänkte hoppa in här. Har ÄL nu, 5e försöket. Har ett utomkveds och två Missfall i bagaget.

Hoppas hoppas och skulle behöva nån solskenshistoria och lite pepp :)

• Aleeexa

Jag hoppas så himla mycket så jag kan inte tänka på annat. Är på äl+7... Hur tidigt kan man börja testa?

• Aleeexa

Jag har BIM på juldagen, och funderar på ett RFSU testa tidigt.. Är de pålitliga??

Jag har haft lite molvärk.. Typ som att det gör ont i äggstockarna, eller nåt. Konstig känsla. Absolut inte jätteont, men det har känts till och från, speciellt när jag sitter.
    Tror inte jag är gravid, vore för bra för att vara sant - och några direkta symtom har jag inte haft.

• Aleeexa
    rebeccaj skrev 2015-12-21 21:05:53 följande:

Jahapp...Fick precis min mens.. Hoppas ni plussar tjejer, ni som är kvar :) å ha en god jul<3

Bättre lycka i januari! Håller tummarna!
    Jag har BIM om 4 dagar, så hoppas fortfarande! :)
    God jul!!!
  • Aleeexa
    Lindamarie skrev 2015-12-21 21:39:29 följande:

hej en fråga.

Enligt min ägglossningsapp skulle jag ha bim den 17 dec...testade den morgonen med ett stort fett INTE gravid på CB´s. Om jag följer den kalender jag själv känner till skulle jag ha mens idag. Dagen har kommit och gått utan någon mens och utan några tecken på att mensen skulle vara på G vilket jag brukar ha ett par dagar innan...
    Så till frågan...tror ni de är värt att köpa ett test imorgon och testa i övermorgon på morgonen om mensen inte kommit ännu eller är det bara slöseri med pengar och hopp?

Det låter som du borde testa!
  • Aleeexa

[quote=76144957][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-22 11:13:26 följande:[/quote-nick]Ser onekligen lovande ut. Hoppas att det stegras här framöver! Ett tips, om man har förmågan att hålla sig i minst 3-4 timmar är att ta ett test på eftermiddagen också. Har läst att många får, precis som med ältest, starkare senare på dagen.[/

Ja.. Gud ja! Tog ett till , som visade negativt, dock skulle man ta det på BIM, och jag testade inte med morgonurin. Ska hia mig och testa o två dagar. (Om det går) men blir ju bara besviken vid negativa resultat. Jag hoppas så enormt!!

• Aleeexa

Tusen tack ni som grattat! Jag har ett utomkveds i bagaget... Så jag är livrädd att det sitter fel. Men jag ska försöka att tänka bort det.. Och njuta av en nykter, lugn och gravid jul och nyår!!
    Stort lycka till till er som ännu inte plussat... Och till er som förhoppningsvis plussar i januari <3

Svar på tråden BIM-DECEMBER