• OliviaO

BIM-DECEMBER

Tänkte haka på här :) BIM 23 december. CB testerna kom precis, hoppas det blir nått denna gång då jag hade MF i slutet på oktober. 
    Kram på er alla och lycka till!! :)

• OliviaO
    Agnessa skrev 2015-12-16 16:23:02 följande:

Idag när jag satt i soffan så fick jag VÄRSTA knivhugget på höger sida i tjejmagen som strålade upp mot revbenen/ryggen. Tvingades luta mig åt sidan för att det inte skulle göra svinont, nästan svartnade för ögonen. Hade ÄL i tors/fre förra veckan och BIM 24/12. Någon som vet vad det kan ha varit för smärta???

Jag vaknade av ett sånt hugg inatt! Fast det du beskriver är nog värre då mitt gick över på nån sekund efter själva hugget. 
  • OliviaO
    strongisthenewme skrev 2015-12-16 16:26:09 följande:

Måste bara skriva av mig lite, ÄL +7 idag, BIM - 7, alltså är jag precis mitt emellan, haha.
    Jag vet inte om det är för tidigt att känna av symptom på eventuell graviditet redan, men idag har brösten börjat ömma, dom känns spända & tunga.. Jag höll på att klökas vid sista tuggorna av lunchen som var chili con carne, som jag annars tycker jättemycket om. Har sen under eftermiddagen känt ett svagt illamående till & från.. Magen känns svullen och känner av en del molande värk, som mensvärk, men mycket svagare.
    Hade tänkt vänta testa till efter BIM den 23/12, men återstår att se om jag kan hålla mig tills dess.
    Antingen är det min kropp som ljuger för mig eller så har det kanske tagit sig denna månaden. 3e försöket med första barnet :)

Du och jag har samma BIM dag! 23/12, spännande! :) 
    Jag har inte känt några liknande symtom alls faktiskt. Tror det dröjer längre tid innan man känner graviditetsymtom. men under min förra graviditet (fick MF) kände jag molande värk under andra veckan efter ÄL. Alltså nästa vecka för oss. 
    Jag ska göra ett testa tidigt graviditetstest från RFSU på söndag! :) 
  • OliviaO
    strongisthenewme skrev 2015-12-16 18:15:12 följande:
    Åh, spännande, håller tummarna för oss! :) beklagar MF :(
    Det är kanske olika från person till person, men man kan ju inte låta bli att hoppas.
    Åh, då får du hålla mig uppdaterad om hur det går! Så spännande!
    Man kanske skulle tagit ett test innan julafton som ska firas hos föräldrarna för att se om man kan ge dom världens finaste julklapp :)
    Jaa hoppas hoppas! :) 
    Nej precis, man vill ju bara veta! Tålamodet måste stärkas haha. 
    Jaaa de tycker jag du ska göra! Typ den 23e :)! Det ska jag med göra!
  • OliviaO

Bim-4 idag och helt blankt på RFSU testa tidigt :(

• OliviaO
    Elvrond skrev 2015-12-21 08:39:56 följande:

Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?

Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....
    Stort grattis :D !
  • OliviaO
    Jennska skrev 2015-12-21 09:51:04 följande:

Nu får ni gärna hålla tummarna för mig idag! Jag TROR att jag har bim idag. Har 3 gånger på raken fått ca 1 vecka för tidig mens (senaste var månadsskiftet nov/dec och var ovanligt kort). Har nu skaffat en mensapp och utgick från att jag tydligen numera har en cykel på ca 21 dagar. Enligt appen ska jag få mens idag. Inget än så länge iaf :) tänk om man ändå kunde få ett litet frö i magen i juklapp ändå! Kände mig jättegravid tidigare denna månad,men gav upp hoppet efter negativt test. Så nu hoppas jag att denna mens håller sig undan (av rätt anledning ;) )

Håller tummarna :D
  • OliviaO
    eid skrev 2015-12-23 06:13:49 följande:
    Ja!!! Jag brukar verkligen inte se, men det är ju tydligt! Grattis Skrattande
    Tack!! :D
  • OliviaO
    Symetrical skrev 2015-12-23 07:03:09 följande:
    Klockrent! Stort grattis!
    Tack!!:)
  • OliviaO
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-23 07:05:20 följande:
    Grattis
    Tack!:)
  • OliviaO
    knutan83 skrev 2015-12-24 06:36:13 följande:

Fick ett plus idag! Shit, känns helt overkligt!

Grattis!! :D
  • OliviaO
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-24 04:27:13 följande:

Godmorgon tjejer.

Har bim på lördag och har testat varje dag sen i måndags och då har de varit tok blankt men idag så dyker de upp ett väldigt svagt streck. Jättesvårt att få bild på de pga plastglaset som sitter. För de missvisar de ja ser i verkligheten på bilden. Så ändrade färgen för att ni skulle se lite av de ja ser.

Så va tror ni?

Jag ser också ett streck!
  • OliviaO
    Crazy catlady skrev 2015-12-24 10:00:57 följande:

Nu vågar jag tro på det !! Jag väntar en sen augustibebis.. jag är så lycklig..

Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P

God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3

Grattis :D !! 
  • OliviaO
    Jennska skrev 2015-12-24 10:27:19 följande:

Det här är väl ändå inte nåt spökstreck?
    GRATTIS :D det är postivit!
Svar på tråden BIM-DECEMBER