Inlägg från: sodapopinski |Visa alla inlägg
  • sodapopinski

BIM-DECEMBER

Hoppar också in här. Bim 28 dec och borde ha äl om ett par dagar någonting. Är inne på andra försöket. Har fått för mig att det kommer ta tid då jag har PCO men hoppas det går fort. :) mensen är ändå hyfsat regelbunden och jag får äl-flytningar så jag borde ha äl??

• sodapopinski
    pannkakan87 skrev 2015-12-13 15:53:13 följande:

Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)

Bim runt 28/12. Andra försöket. Har inte riktigt koll på när jag har ägglossning dock. Förra månaden tror jag att det var först runt 17. Nu har jag haft äggviteflytningar men ingen glad gubbe på testen så jag vet inte riktigt om jag har äl typ nu på dag 13 eller om det kommer dyka upp en glad gubbe här i veckan. Får helt enkelt försöka få till sex även i veckan. Så man garderar sig. :)
  • sodapopinski

Äl +4 här. Vill bara att det ska gå em vecka till så jag kan ta ett test. Första försöket hade jag inte riktigt koll på äl så hade nog inget sex de allra mest fertila dagarna. Nu andra försöket känner jag mig stensäker på när äl var så den här gången hoppas jag liksom ännu lite mer när vi gjort allt rätt. :) men vet ju att det är typ 25% chans att det tar sig ändå bara. Det är iaf den siffra jag hört gäller om man är runt 30.

• sodapopinski
    ensamärstark skrev 2015-12-19 11:12:16 följande:

Är inte så jätteaktuell här i tråden med att skriva men följer er alla varje dag. Tänkte bara uppdatera lite. Utgår från att jag hade ÄL den 13/12 då jag hade extremt mycket ägglossningskänningar då. Idag är jag på ÄL+6 och har BIM 27/12 och planerar att börja testa på julafton ;) någon mer dom planerat göra det? Symtom är inte mycket, men det som skiljer från tidigare cykler är att jag har en annorlunda molvärk. Mer dragande o stickande värk över livmodern, Samt. Ont i svank , som ett bälte runt om, samt hur trött som helst. Men det är ju tidigt ännu så vi får se hur det går men dagarna går så extremt sakta!

Jag funderar också på att testa på julafton vilket är äl +9 och bim-4 men är det för tidigt? bim-4 kan man ju testa men även när man har ganska kort tid mellan äl och bim??
  • sodapopinski
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-24 04:27:13 följande:

Godmorgon tjejer.

Har bim på lördag och har testat varje dag sen i måndags och då har de varit tok blankt men idag så dyker de upp ett väldigt svagt streck. Jättesvårt att få bild på de pga plastglaset som sitter. För de missvisar de ja ser i verkligheten på bilden. Så ändrade färgen för att ni skulle se lite av de ja ser.

Så va tror ni?

Jag ser ett streck! :)

Testade också idag på bim-4 och fick också ett svaaagt streck. Törs inte hoppas riktigt än :) förra månaden fick jag ett spökstreck som såg nästan likadant ut men det kom efter kanske 10 min. Det här kom inom tiden! Men eftersom jag blev så besviken då när det inte var något ska jag testa igen om ett par dagar innan jag räknar med något. Men håller tummarna hårt!
Svar på tråden BIM-DECEMBER