pärlsnäcka skrev 2015-12-16 12:16:06 följande:
Alltså jag har så svårt för att hålla hemligheter så en och annan vet... Jag råkade ut för ett utomkvedshavandeskap i oktober och tror att jag varit i behov av att prata ut om det. Min syster är sjuksköterska, min svägerska är sjuksköterska och min mamma kan läsa igenom mig.....hahahah
MEN när jag har plussat ska vi försöka hålla det hemligt så länge som möjligt :) det jobbigaste blir med alkoholen på våra halvåttahosmig middagar och andra kalas.. Anordnar vi något själva får vi fixa en lösning ur kylen men blir man bjuden är det svårare att låtsas-dricka!
Ett gott i-lands problem. Bebis komsi komsi!!! :) :)
Jag är likadan. Usel på hemligheter. Dessutom började det bubbla och spraka inom mig när vi hade bestämt att skaffa tillökning att det liksom inte gick att hejda. (att berätta för ett par)
Beklagar utomkvedshavandeskapet! Men det känns som du tagit igen det lite? Ja, prata prata prata är nog det bästa som finns!
Verkligen ett gott i-lands problem!! (även fast jag misstänker att de närmsta kommer få veta så snart ett plus tornar upp sig på stickan)