BIM-DECEMBER
Hej på er!
Jag hakar på här bland alla er som strider! Hoppas ni mår bra, allihopa.
Detta blir 6:e försöket, första barnet. BIM 22 december.
Hej på er!
Jag hakar på här bland alla er som strider! Hoppas ni mår bra, allihopa.
Detta blir 6:e försöket, första barnet. BIM 22 december.
Tänkte kolla med någon som är rutinerad, kan man testa innan bim eller exakt på dagen eller först efter bim för att få veta? Vill ju testa så fort som möjligt!
Ni som använder cb digital dubbel hormonindikator, hur länge brukar ni få blinkande smiley? Jag har haft det i fyra dagar i rad nu. Hoppas på en fast imorgon. Men börjar bli lite så "tänk så får jag ingen fast smiley".
Jag är inne på femte dagen med blinkande smiley. Normalt brukar jag ha den i tre dagar och sedan få fast smiley. Börjar också bli orolig, tänker att det kanske inte blir någon ägglossning denna gång?
När har du BIM?
Nej, vad tråkigt! Då håller jag verkligen tummarna för att det går hela vägen den här gången för dig!
Jag testade precis nu igen, och fick fast smiley! Men precis som för dig har jag aldrig fått ordentliga utslag på billigare ÄL-stickor. Bara svaga streck. Jag provade att doppa en billigare sticka i samma urin som CB (som visade max) och fick negativt.
Håller med, den klart bästa av alla mens/ägglossningsappar jag provat. Snyggast dessutom.
Hett tips! Jag använder appen "Clue" för att hålla koll på mens och äl och så! Skit bra! :)
Verkar vara lite av en turdag idag gällande plussande.
Mitt syntes svagt efter nån minut, men sen blev det starkare och starkare. Såg du något streck efter att tiden gått ut, eller?
Idag kom mensen med rejäl värk på BIM+2. Hoppar över till januaritråden och förbereder mig för åttonde försöket. Lycka till allihopa, jag håller både tummar och tår för oss alla!