Inlägg från: Smultron85 |Visa alla inlägg
  • Smultron85

BIM-DECEMBER

Hej!

Hoppas de är okej att jag hoppar in

Jag är på BIM +40 nu, ska tilläggas att jag aldrig varit sen/hoppat över tidigare.

Har huvudvärk, illamående emellanåt, känslig för vissa dofter, humörsvängningar, flytningar, jättetrött och är svullen på nedre delen av magen.

Cb digitalt visar -.

En barnmorska säger de kan va nått även fast plusset inte dykt upp, håller ju på att bli tokig om de är varken eller för då kan vi omöjligt jobba vidare om de behövs känns de som

Någon fler som upplevt samma?

• Smultron85
    Cfmilla skrev 2015-12-26 11:06:09 följande:

[quote=76155466][quote-nick]Smultron85 skrev 2015-12-26 09:50:27 följande:[/quote-nick]Hej!

Hoppas de är okej att jag hoppar in

Jag är på BIM +40 nu, ska tilläggas att jag aldrig varit sen/hoppat över tidigare.

Har huvudvärk, illamående emellanåt, känslig för vissa dofter, humörsvängningar, flytningar, jättetrött och är svullen på nedre delen av magen.

Cb digitalt visar -.

En barnmorska säger de kan va nått även fast plusset inte dykt upp, håller ju på att bli tokig om de är varken eller för då kan vi omöjligt jobba vidare om de behövs känns de som

Någon fler som upplevt samma?[/

Men åh nej va jobbigt!! Jag tyckte att det var drygt att behöva vänta 2v... Ska du få komma in och göra ett vul?

Jag vet inte, skulle höra av mig om 2 veckor vilket alltså nu är 1 om de inte hänt nått mer.

Ja man håller ju på att bli galen av att inte veta, man vill tro på de bästa men vågar ju inte...
  • Smultron85
    Smultron85 skrev 2015-12-26 16:18:57 följande:

Jag vet inte, skulle höra av mig om 2 veckor vilket alltså nu är 1 om de inte hänt nått mer.

Ja man håller ju på att bli galen av att inte veta, man vill tro på de bästa men vågar ju inte...

Ska tilläggas att jag nu hamnat i nästa menscykel och inget spår på de heller.

Tankarna bara snurrar fortare ju längre tiden går!
Svar på tråden BIM-DECEMBER