BIM-DECEMBER
Jag hoppar in här om jag får! Bim 27/12.
Jag hoppar in här om jag får! Bim 27/12.
Jag har en slags känsla i ryggen och ett lite molande i magen. Äl+5. Känner mig annars ungefär som vanligt, fast inte ett dugg sexsugen. ;)
Usch jag får ångest av detta. Av att vänta på bim, av att kanske vara gravid, av att inte vara gravid, av att få fler missfall, kanske bara, hur många gånger jag än försöker, av att jag kanske är för gammal ... :(
Är inte så jätteaktuell här i tråden med att skriva men följer er alla varje dag. Tänkte bara uppdatera lite. Utgår från att jag hade ÄL den 13/12 då jag hade extremt mycket ägglossningskänningar då. Idag är jag på ÄL+6 och har BIM 27/12 och planerar att börja testa på julafton ;) någon mer dom planerat göra det? Symtom är inte mycket, men det som skiljer från tidigare cykler är att jag har en annorlunda molvärk. Mer dragande o stickande värk över livmodern, Samt. Ont i svank , som ett bälte runt om, samt hur trött som helst. Men det är ju tidigt ännu så vi får se hur det går men dagarna går så extremt sakta!
Vad roligt att vi är fler med samma BIM datum jo tjejer vi testar allihopa på julafton, sen om det skulle vara negativt då så betyder det ju inte att det är helt kört
Oj bilden kom inte med! Nu då? Haha bröl..
Jag har BIM på julafton enl min app (och 2 v sen positivt ÄL test) Jag har inte haft några som helst symptom, lite ont i brösten i bland, lite trött o svanken. Men det kan ju lika gärna va PMS, dock brukar jag alltid ha rejäl mol/mensvärk ganska många dagar före mens, så man tror den ska komma hela tiden. Det har jag inte haft alls denna månad. Usch känner mig lite deppig. Är inne i en sån fas nu när "alla andra" plötsligt är gravida men verkar omöjligt för mig.
Tror d blir ett tokblankt test om jag skulle kolla på julafton.
Vad spännande att läsa om alla era symptom. Jag har bim den 27e och har lite ont i brösten, bubblig mage, lite molvärk samt hög temperatur. Jag har också ett testa tidigt test i badrumsskåpet och kan nog inte avhålla mig från att testa på julafton. ;)
Jag kommer oxå vara på bim+11 på julafton. Känns som 8m det borde synas något med ett testa tidigt då?
Jag har inga testa tidigt. Har bara stickor och stavar från gravidkollen, o syns det något på dom så har jag även ett CB PLUS ligger o väntar. Dock har jag hört att gravidkollen är ganska sega på att plocka upp något tidigt. Någon som har några erfarenheter om det?