BIM-DECEMBER
Ni som testat positivt med cb digitalt grav-test, hur länge visar displayen svaret? Har BIM 24 el 25 och tänkte isf testa på julaftonsmorgonen, och om det är positivt, slå in det i ett litet paket och ge till min kärlek.
Ni som testat positivt med cb digitalt grav-test, hur länge visar displayen svaret? Har BIM 24 el 25 och tänkte isf testa på julaftonsmorgonen, och om det är positivt, slå in det i ett litet paket och ge till min kärlek.
Jag är på bim +8 nu och testade mig på bim +6 och det var negativt Har ömma bröst och molvärk lite så och då! Fattar inte vad som är fel
Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?
Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....
Har BIM på julafton. Finns det någon idé med att testa idag? Vad tror ni? Testar jag i onödan i så fall?
Usch blir nojig nu har som mensvärk... Men ska ta ett digitalt imorgon så ja får de svart på vitt
Jag blir så trött på mig själv. Hade med mig en sticka som jag skulle ta imorgon bitti. Så vad gör jag? Jo jag gjorde testet nu på kvällen efter att bara ha Hållt mig i en timma. Suck.. Tycker mig ändå ana något men har inte mina glasögon med mig och tror mest att mina ögon ser vad de vill se.. Så låter er bedöma..
Denna väntan asså! BIM +9, negativt test i torsdag. Har haft en hel drös med tecken på graviditet i 2 veckor, nu är det helt toklugnt i kroppen igen. Nytt test är planerat för imorgon.
God morgon.
Idag tog jag ett test som visade två streck, men det strecket som visar att man är gravid är åt fel håll?!? Har detta hänt någon mer? Använder mig av testlagrets stickor!
Hmm.. Alla mina grav.symtom är som bortblåsta efter mitt negativa test igår. :-/ Ingen mens på ingång i alla fall vad det verkar.. Börja tvivla på att jag har räknat rätt på dagarna.. Kanske inte hade ÄL när jag tror att jag hade det. Min cykel kanske bara flyttat på sig lite. Segt i alla fall att inte veta.
Hur har det känts för er som har plussat? (om ni är kvar i tråden) Har era symtom försvunnit vissa dagar?
Jag har plussat väldigt sent med mina två första barn, inte fören BIM+14 och BIM+8 så är väl bara att vänta och se.
Nu är alla mina gravsymptom också som bortblåsta (och ja jag vet att det inte är riktiga gravsymptom ännu men ändååååå!!), känner mig helt ogravid och känns som noll chans att jag kommer plussa den här månaden. Så knäppt när jag kände mig sååå gravid för bara någon dag sen.. :(
Och nu kom mensen! Känns döskönt bara för att det blev dag 28 ändå och då funkar jag som jag ska. :)
Hej tjejer!
Hur många är det kvar nu och när har ni BIM? Själv har jag BIM imorgon, spännande!
Jag behöver råd! Min sista ÄL smärta kände jag av den 15 december, den började kännas 9-10 december. Men den 15 gjorde det RIKTIGT ont och sen kände jag inget mer.
I någon dag nu har jag periodvis känt av samma smärta/mensvärk.
Jag är på dag 34-35 i cykeln, lite längre än vanligt men förra månaden hade jag 36 så än är det inom "normal" gränsen. (Oregelbunden mens)
Visar det negativt på Grav test nu så är det kört va? Jag tänker att det kanske borde ha visat plus vid det här laget om det gick vägen?
Jag är osäker på BIM.
Jag är kvar, hade BIM på julafton och testade negativt imorse (drömde det precis innan jag vaknade). Lika tråkigt varje gång!
Vet ni om man kan ha två olika cykellängder beroende på vilken äggstock som lossar? Det kanske är världens dummaste fråga..