BIM-DECEMBER
Hej! Jag hoppar gärna in här! Försök 7 sedan juni, har inga barn sen tidigare, någon av oss. Hoppas på att detta är vår månad!
Min mens har "krånglat" på slutet. Regelbunden oftast, på så vis att den kommer prick på dagen varje månaden, någon dag före eller efter, ofast samma
datum, i alla fall under en period sen kan den bli knasig, som nu. I september så blev den en vecka sen, kom därmot "i tid" i oktober. Men! Nu i november så hade jag en cykel på 43 dagar samt en liten blödning vid jag trodde va ÄL, trodde på en nid blödning men tji fick jag när mensen dök upp den 25 nov.
Till min fundering. Jag brukar märka av ÄL vid toalettbesök, alltså sekretet. Vilket jag märkte idag! Min mens börjar avta å jag brukar ha 4-5 dagar så det är ju i sin ordning. Jag blev däremot fundersam när det var så "glatt" på toan.
Kan min ägglossning inför december-mensen kommit redan nu trots slutet på nuvarande mensen? Kan det I såfall ha något att göra med att senaste cykeln va så lång?
Var till BM förr förra veckan där hon konstaterade att jag har oregelbunden mens när hon tittade på oregelbundenheten i mensen cykel. (Jag har fyllt i en app sedan 2 år tillbaka)
Så jag har med andra ord ingen aning om när mitt BIM är :/