BIM-DECEMBER
hej alla! Jag och min fästman ska försöka för första gången att bli gravida med vårat första barn, har haft kopparspiral sedan -07 och tog ut den i förrgår medans jag hade mens så idag börjar vi ordentligt!
har BIM 25/12 :)
hej alla! Jag och min fästman ska försöka för första gången att bli gravida med vårat första barn, har haft kopparspiral sedan -07 och tog ut den i förrgår medans jag hade mens så idag börjar vi ordentligt!
har BIM 25/12 :)
Vad härligt att komma in här efter helgen och se att det minsann blivit ett par plus! Hurra för det!
Själv har vi ligg-vecka nu. Haha. Varje kväll efter att barnet somnar är det bara rätt in i bingen. Sjukt oromantiskt men kul!
Tänkte kolla med någon som är rutinerad, kan man testa innan bim eller exakt på dagen eller först efter bim för att få veta? Vill ju testa så fort som möjligt!
Hett tips! Jag använder appen "Clue" för att hålla koll på mens och äl och så! Skit bra! :)
Åh jag vet att jag har testat för tidigt men testade negativt idag på BIM-3 med cb digital med veckoindikator och känner mig jätte bitter och negativ.. fast jag kan ha haft äl senare och kanske vara på BIM-4-5 .. så frustrerande.
jag testade negativt igår på bim-3 med cb digital med veckoindikator, tror ni att det kan vara kört då?
Absolut inte! Har hört att de kan vara lite sega. Vänta till BIM o testa igen
Nu kom det lite rosa flytningar så får se om mensen är en dag tidigare den här månaden..
Hade rosa flytningar igår kväll men idag har jag ingen mens och ingen värk! idag är BIM-1 men testade negativt imorse med apoteket hjärtats test men tror ni att det finns hopp än? :)
Idag kom mensen igång! Nu siktar jag på att det går vägen på 2a försöket! Grattis till alla plus och lycka till och vissa ser jag nog i nästa tråd :)