• Veli9090

BIM-DECEMBER

Hej alla.

Hoppar in i denna tråden från november, jag har fortfarande inte fått min mens och inget plus så är på bim +5 idag, detta tär på mig mer än vad jag hade kunnat ana :( är så himla ledsen! Pratade med 1177 idag som sa att det med största sannolikhet har hoppat över ÄL denna månaden. Så nu är jag här och undrar om ni kan hjälpa mig ungefär när tror ni att jag har ÄL och bim?
    Jag skylle haft min mens den 20/11 och har 31 dagars cykel? Vad tycker ni om ÄL test? Värt att försöka? Kramar

• Veli9090
    annacnummertre skrev 2015-11-25 18:52:58 följande:
    Rekommenderar ÄL-test :) VIssa tempar, men jag har aldrig lyckats upptäcka ÄL med tempning, så urinstickor tycker jag är bäst.
    Tack för svar! Vilket märke använder du på ÄL-test? Finns ju en hel uppsjö :)
  • Veli9090

Idag fick jag en fin liten blinkande smiley på mitt ÄL test! Första gången jag använder dessa :) ska inte ha ÄL förens på tisdag så det känns verkligen som rätt timing :)

• Veli9090
    pärlsnäcka skrev 2015-12-19 23:48:04 följande:
    Jag testar också på Julafton! 24/12 = ÄL+17 eller äl+9.. haft lite svårt att tyda stickorna då jag är ny med detta.. Om inte så får jag svar på Nyårsafton, inte dumt det heller. Då är det kanske lite mer alkohol också ;) kram
    Jag ska också börja testa på julafton! Har bim den 28/12 :)
  • Veli9090
    NollÅtta skrev 2015-12-20 22:39:40 följande:

Jag har också bim 28e. Tänkte testa med ett extra känsligt redan 23e

Åhh va roligt! Vore kul att följas åt! När ska du börja testa? Hur mår du? Några symptom..? :)
  • Veli9090
    Elvrond skrev 2015-12-21 08:39:56 följande:

Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?

Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....

Sort grattis!!! Vilken dag efter ÄL är detta test taget? :)
  • Veli9090
    Vintern2015 skrev 2015-12-25 11:04:20 följande:

Oj missade bilden!

Åhh stort grattis!! Så roligt. Vad använde du för test? Vilket märke? :)
  • Veli9090

God morgon.

Idag tog jag ett test som visade två streck, men det strecket som visar att man är gravid är åt fel håll?!? Har detta hänt någon mer? Använder mig av testlagrets stickor!

• Veli9090
    Symetrical skrev 2015-12-28 10:40:30 följande:
    Verkar vara fel på testet. Ta ett nytt, är mitt råd.
    Okej tack snälla för att du kollade :)
  • Veli9090
    Sajocawa skrev 2015-12-28 10:46:11 följande:
    Ser bara ut som färgrester som fastnat liksom.. Det är i alla fall inte ett positivt resultat. Men man vet ju aldrig om det är fel på det heller så ta ett nytt :) vilken dag är du på? :)
    Tack för att du kollade :) jag tror att jag har bim i morgon, men är nästan 100 på att min ÄL var 2-4 dagar sen, så då är jag antingen på bim -3 eller till och med bim -5, tar ett nytt test om någon dag :)
  • Veli9090
    TB1 skrev 2015-12-28 22:03:22 följande:

Hej tjejer!

Hur många är det kvar nu och när har ni BIM? Själv har jag BIM imorgon, spännande!

Hej :)

Jag är kvar, har bim i morgon den 29/12 eller nyårsafton 31/12.. Tror att jag hade sen ÄL, när jag du bim? :)
  • Veli9090
    TB1 skrev 2015-12-29 07:09:55 följande:
    Jag har BIM idag :) dock har jag försökt så himla länge så har inga mega förhoppningarna, men tron finns där varje månad :)

Har du testat idag? Jobbigt att inte veta om det är innan/efter nyår för din del :(
    Vi har också försökt ett tag, hoppas så mycket! Ja det är lite jobbigt, men jag försöker att ha humöret uppe och tänka att den som väntar på något gott... :)

Hur mår du? Jag har inte testat idag, ska testa i morgon! När ska du testa?
  • Veli9090
    TB1 skrev 2015-12-29 22:55:26 följande:
    Jaa det är jätteviktigt att vara positiv. Men det är så enkelt att låsa sig vid sitt mål och bli så himla ledsen och besviken varje månad.

Jag testade faktiskt när jag kom hem från jobbet, men urinet var som vatten och inte alls koncentrerat. Testet visade blankt negativt.

Jag ska testa imorgon bitti med morgon urinet. Skriv när du har testat! Jag håller alla tummar och tår för dig :)
    Absolut! Skriver så fort jag testat i morgon, du också :) godnatt!
  • Veli9090

Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)

Svar på tråden BIM-DECEMBER