BIM-DECEMBER
Hoppar gärna in här...
Har mens nu så BIM blir den 26 eller 27 dec.
4:e barnet första försöket
Hoppar gärna in här...
Har mens nu så BIM blir den 26 eller 27 dec.
4:e barnet första försöket
Jag hoppar in här :) Det blir 2:a försöket på barn nr 3. Hade äl någon gång mellan 25-27. Beräknad BIM 11-13, så vi säger väl 14/12 för att vara på den säkra sidan :pp
Vad pysslar ni med för att fördriva tiden mellan äl -bim? Någon som tittat på mönster eller kanske till och med syr eller stickar något till tilltänkta knodden?
Stort grattis till er som plussat! :)
Hej tjejer!
Har BIM idag egentligen men fick 2 dagar "försenad" ÄL så jag vet inte om den blev förskjuten till BIM på fredag då?
Oavsett så tog vi dessa test imorse först från RFSU så visade svagt plus. Men sen när vi tog ett clearblue så var svaret ganska så tydligt att vi ska ha barn :).
Ni andra som inte plussat ännu så all lycka till!
Mensen är nu slut eller o tisdag så nu inväntar vi äl.
En tanke tjejer tänk på att ibte ha för mkt sex för de gör att de blir färre spermier o de blir "sämre kvalité" eller hur man ska förklara de. <3
Igår hade ja som mensvärk (redan haft mens) eller ägglossningsvärk eller va man ska säga... Ska ha ägglossning i början av nästa vecka men vi fick till de o mysa i morse när ja kom hem från jobbet o innan barnen vaknade... Ifall min cykel har blivit konstig. :)
Vad härligt att komma in här efter helgen och se att det minsann blivit ett par plus! Hurra för det!
Själv har vi ligg-vecka nu. Haha. Varje kväll efter att barnet somnar är det bara rätt in i bingen. Sjukt oromantiskt men kul!
Tänkte kolla med någon som är rutinerad, kan man testa innan bim eller exakt på dagen eller först efter bim för att få veta? Vill ju testa så fort som möjligt!
Oj här missar man mycket med att vara frånvarande två dagar..
Grattis till er som plussat.
O till er som har ägglossning mys på för fullt..
Här har även ja ägglossning. Testar inte med äl stickor meb efter mitt första barn så känner ja ägglossningen väldigt väl... :)
Grattis till er som plussat. :)
Beställde hem test igår o även ett som går ta tidigt så nu är de bara att vänta
Hur tidigt kan man börja testa?