Inlägg från: lilla gumman 85 |Visa alla inlägg
  • lilla gumman 85

BIM-DECEMBER

Hmm.. Alla mina grav.symtom är som bortblåsta efter mitt negativa test igår. :-/ Ingen mens på ingång i alla fall vad det verkar.. Börja tvivla på att jag har räknat rätt på dagarna.. Kanske inte hade ÄL när jag tror att jag hade det. Min cykel kanske bara flyttat på sig lite. Segt i alla fall att inte veta.

Hur har det känts för er som har plussat? (om ni är kvar i tråden) Har era symtom försvunnit vissa dagar?

Jag har plussat väldigt sent med mina två första barn, inte fören BIM+14 och BIM+8 så är väl bara att vänta och se.

• lilla gumman 85
    Sajocawa skrev 2015-12-28 11:24:44 följande:
    Vad jobbigt, men du kan ju också ha inbillat dig massa symptom för att du så gärna vill vara gravid, som sen försvann när du fick ditt negativa test. Det betyder ju såklart inte att du inte är gravid, men som du själv skriver har du ju plussat sent så försök hålla dig några dagar till! Så länge mensen håller sig borta så bådar det gott i alla fall!
    Ja, man inbillar sig så lätt... Var ju inte planerat att bli gravid precis.. men oj vad besviken jag skulle bli nu om jag inte ä det! haha
  • lilla gumman 85
    Symetrical skrev 2015-12-28 13:14:23 följande:
    Jag kände ganska mycket hela tiden, men tyckte att det påminde väl mycket om pms, så vart lite chockad när jag plussade. Enda skillnaden mot vanlig pms var att brösten gjorde brutalt ont konstant från bara typ äl +4 och det gör de fortfarande.
    Jag har känt lite molande värk varje dag + extremt trött + yrsel + lätt till tårar för ingenting och svullen mage.
    Brösten känner jag inget i och har inte gjort det vid mina tidigare graviditeter heller för den delen.

Men idag känns det typ inget alls i magen och den känns inte lika svullen längre.
    Borde vara i v 4+2 om jag nu skulle vara gravid. Får testa på torsdag igen och se om man får dricka champagne vid tolvslaget eller inte.
  • lilla gumman 85
    Sajocawa skrev 2015-12-28 20:49:28 följande:

Nu är alla mina gravsymptom också som bortblåsta (och ja jag vet att det inte är riktiga gravsymptom ännu men ändååååå!!), känner mig helt ogravid och känns som noll chans att jag kommer plussa den här månaden. Så knäppt när jag kände mig sååå gravid för bara någon dag sen.. :(

Konstigt detta! :-/ Från den ena dagen till den andra liksom..

Idag känner jag en aning av molvärk igen. kanske tagit sig ändå.. Jag testar på torsdag igen. Igår kväll va jag så säker på att jag inte är gravid att jag tänkte att det bara är slöseri med pengar att gå å köpa test hela tiden.. Men nu känner jag att jag måste nog testa ändå.

• lilla gumman 85
    Veli9090 skrev 2015-12-30 09:53:55 följande:

Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)

GRATTIS!!!!!

• lilla gumman 85

Blir inte klok.. Inga symtom på graviditet igen, ingen mens på väg, troligtvis BIM+4, Sista mens hade jag 26 november, så enligt beräkning (om jag skulle vara gravid) 4+3, hade en massa molvärk under hela julhelgen.. Kanske min kropp hoppade över en mens och att det var ÄL under julhelgen som jag kände. Om så är fallet har jag nog BIM runt den 7/1. :-/ 

Köpte ett test igår i alla fall, ska till min kille idag och har packat ner testet ifall jag känner för att testa imorgon bitti.  

På ett sätt vill jag inte längre att jag ska vara gravid för två av mina kollegor som har försökt i 10 års tid (den ena har precis gjort sitt allra sista IVF-försök) har precis fått missfall båda två.. Och jag är så ledsen för deras skull. Skulle kännas orättvist om jag blev oplanerat gravid.

• lilla gumman 85

Godmorgon alla tjejer!

Tog ett nytt test i morse som återigen visar negativt. Antar att jag läst av min kropp fel och misstagit mig när jag borde haft ÄL.. nu ska jag ha is i magen och inte tänka så mycket på det. Om inte mensen dykt upp runt 10/1 får jag väl testa igen.

Grattis till alla med fina plus och lycka till alla som försöker vidare!

Svar på tråden BIM-DECEMBER