• Ejoma

BIM-DECEMBER

Dessvärre kom mensen för mig imorse, 3 dagar sen. Hade massa symptom på graviditet så kroppen min har lurat mig rejält, och efter 3 negativa test är det nog bara att inse det. Grät så mycket men bara rycka upp sig och hoppas på december istället.

Äl runt den 14e och bim runt den 28e.

• Ejoma
    pannkakan87 skrev 2015-12-13 15:53:13 följande:

Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)

Jag har äl idag eller imorgon så bim runt den 29-30.  fyller år den 30e så hoppas på en positiv födelsedagspresent :D
  • Ejoma

Nån fler som "lider" av mycket flytningar några dagar efter äl? Jag hade ganska lite förra gången och gången innan men nu är det typ som att jag slulle behöva trosskydd :/

• Ejoma

åh, vill också börja testa på julafton, har bim 28/30 nånstans. men sambon vill ju va den som tittar på testet först och han går nog inte me d på att börja testa så tidigt. skulle vilja överraska på julafton om det skulle va plus. ,men väntar nog till 30e, får bli födelsedags present till mig om det är ett plus :)

• Ejoma

Tror ej jag är gravid denna månad heller, vaknade idag med lite svullna bröst precis som förra månaden. Har dock inte någon molvärk som förra månaden, men me hoppet finn kvar till mensen kommer om än mindre än igår :(

• Ejoma
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 15:43:03 följande:

Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D

Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3

Grattis :D
  • Ejoma

Bim imorgon, ingen mensvärk som jag normalt brukar få dagarna innan. dock så blev jag öm i brösten i fredags som jag har blivit do senaste gångerna innan mens så vågar inte hoppas allt för mycket. Blir ett test på onsdag om inte mensen dykt upp innan  :)

• Ejoma

nu kom mensen så jag beger mig över till januari tråden, men innan dess. någon som har några tips på detta med äl-test och temp? less nu så tänkte köra på båda

• Ejoma

Jaha , min mens verkar ha gjort uppehåll då jag bara fick en liten blödning i förrgår kväll. Imorse när jag vakna var det ingenting och inte kommit något sen dess?

• Ejoma
    Symetrical skrev 2015-12-29 13:04:33 följande:

En nidis kanske..? När hade du äl? Och när är bim? Håller tummarna för dig.

Hade ÄL den 12e enligt kalendern och bim 26/27e. Ska ta ett test imorgon. Dock på eftermiddagen men de lär ju inte spela någon roll nu?
  • Ejoma
    Symetrical skrev 2015-12-29 13:04:33 följande:

En nidis kanske..? När hade du äl? Och när är bim? Håller tummarna för dig.

Nu är jag helt ute och cyklar, den 14/15e hade jag äl. Och då bim söndags/måndags
  • Ejoma
    Symetrical skrev 2015-12-30 08:04:49 följande:

Spännande! Drick inte så mycket under dagen då, så lär du säkert få ett trovärdigt svar på gravtestet i eftermiddag.

Ja vi får se om jag hinner ta idag, fyll fart med fika och leka värd här hemma. Kanake blir imorgon bitti istället. Men uppdaterar så fort jag vet :)
  • Ejoma
    pannkakan87 skrev 2015-12-30 21:01:13 följande:

Åå vad kul! Grattis! :D har du samma bf som mig då? 5 september? :)

Ja jag borde hamna där på 4-5e september :D
  • Ejoma
    pärlsnäcka skrev 2015-12-30 20:51:48 följande:

Grattis! :) :) :)

Vadå knasig mens? Jag trodde min hade kommit men det blöder aldrig på ordentligt liksom.. har haft små brun/röda flytningar i 3 dagar. Antingen är det väl ett förstadie till en kraftig blödning eller nidblödning som vissa gravida får vid BIM?

Någon annan som kan de här med nidblödningar? :)

Det kom lite grann i söndagskväll sen när jag vakna måndag morgon så var det inge mer. Och ingenting den dess så var tvungen att testa idag :)
  • Ejoma
    pannkakan87 skrev 2015-12-30 21:47:42 följande:

Vad roligt  hoppa in i september-tråden om du har lust så kan vi följas åt. :) Har du några symptom?

Hoppade in i en september tråd men kanske inte är samma? :o

Symptomen är lite svullen, lite stickande både i bröst och livmoder då och då, och haft illamående till och från under dagen :/
Svar på tråden BIM-DECEMBER