• Beebii

BIM-DECEMBER

Jag hoppar in här med! Känns som att man läser alla trådar man kommer över o väntan på sitt eget plus! Vi är ett par över 30 har två barn 3 och 8 år och var färdiga trodde vi tills jag i oktober kissade plus. Oplanerat men älskat och önskat slutade det med tidigt mf i v 7-8

Då vestämde vi oss för att försöka på riktigt vilket gör mig nipprig med aräkna dagar och känna efter alla symtom på ägglossning mens och graviditet.

Det var lite kort om oss!

Jag hade äl i helgen så nu är den långa väntan på att få testa...

BIM 5 december 1 försöket efter mf

• Beebii

Håller med er...hallå tiden...inte bra att vara ledig nu kan jag säga. Bara vänta, sova, vänta....nyfiken som man är vill man ju testa så fort som möjligt. Ska kunna testa 8 dagar efter ägglossning så "bara" 5 dagar kvar ????

Längtar -gör testet! Enda säkra. Är det 7 dagar efter mens el ägglossning? Tveksam om man krampar bara så där men menskramper kan man ha samt älskar kramp men ska du inte ha något av det så... gör ett test! ????

• Beebii

eveloppan samma här med äl och bim ???? illamående trött men samtidigt glad och mer energisk (kanske bara idag ???? ) kände dock någon förändring på brösten idag med tyckte jag....avvaktar lite till med att testa men svårt är det...särskilt eftersom jag har både CB test och en special stav för testa-tidigt test (mäter redan vid 10ml hcg! !) Tanums och frissan avklarad samt lussebullar och storhandling idag. Vad gör man inte för att tänka på annat ????

• Beebii

livias - det borde räcka men eftersom ni inte vet äl dag kan ni lika gärna träffa helt rätt hur länge har ni försökt?

Vi har just gjort första försöket i helgen efter oplanerad graviditet som slutade med mf tyvärr, men nu är vi överens om att försöka skaffa en tredje

Går och känner efter hela tiden... när kan man tidigast testa tror ni?

Jag är på ÄL+5 imorgon

• Beebii

livias - det borde räcka men eftersom ni inte vet äl dag kan ni lika gärna träffa helt rätt hur länge har ni försökt?

Vi har just gjort första försöket i helgen efter oplanerad graviditet som slutade med mf tyvärr, men nu är vi överens om att försöka skaffa en tredje

Går och känner efter hela tiden... när kan man tidigast testa tror ni?

Jag är på ÄL+5 imorgon

• Beebii

Kan rekommendera till alla appen Ovia Fertility helt kanon! Man skriver i alla symptom, tempning, äl eller graviditetstest när man har haft sex! Allt! så får man små tips och råd på de symptom man haft. Blir man sen gravid finns en fortsättningsvis app med Ovia Pregnancy.

Sjukt trött idag, chokladsugen snabbt hungrig efter att ha ätit, extremt fisig och utan energi. Stackars 3 åringen hemma har tråkigt idag

Negativt test dock...

• Beebii

Någon som har känningar så här nära BIM? Vad och hur? (Skengravid eller ej ) skriv gärna hur långt till BIM med.

Jag kan känna av molande i nedre delen av magen, känsliga bröst, trög mage, gråtmild. Känns fö som att jag inte alls är gravid

BIM -7

• Beebii

Haha smulis...mee too...mee too.... jaja testar man inte så lär man sig inte

• Beebii

Primadonna det ser absolut positivt ut!

Jag har BIM på lördag men vill så gärna se ett plus snarast då vi annars antagligen skjuter upp planerna ett tag. När hade du ÄL?

Skönt att det gått så fort efter mf, vi hade vårat mf 8 oktober så håller tummarna!

primavolta skrev 2015-12-01 05:52:50 följande:

Godmorgon på er. Tog ett test idag där jag tycker mig se ett svaaagt plus..vad säger ni..inte inbillar jag mig väl, eller?

Vågar knappt tro det, idag är det prick 1 månad sen mitt missfall så det här känns som en dröm :)

• Beebii
    primavolta skrev 2015-12-01 09:28:23 följande:

Ju mer jag tittar på bilderna desto tydligare blir det men man är så bra på att inbilla sig så bra med fler ögon :)

Inte långt kvar till lördag ju, tänkte du testa innan?

Jag TROR att jag hade äl nån gång 17-19e men inte alls normala älsymtom men vi har legat minst varannan dag sen blödningen upphörde.. Ja man har ju bara läst om solskenshistorier efter mf och så hoppas man :) kan inte fatta det!

Hoppas du får se ett plus snart :) lycka till!

Ja hoppas hoppas! Jag tror ju att jag hade äl 20-21 och har önskat och provtestat 2ggr redan utan resultat. :-/ så nu ska jag hålla mig till lördag har jag sagt...tror jag...kanske... har ett testa-tidigt test och ett CB hemma så ja vi får se. Ditt var ju svagt på bim. Är det för 25ml hcg eller mindre?
Svar på tråden BIM-DECEMBER