Inlägg från: pärlsnäcka |Visa alla inlägg
  • pärlsnäcka

BIM-DECEMBER

kattenlady skrev 2015-11-28 15:01:50 följande:

Hej får jag hoppa in i tråden? Jag är en tjej på 32 år har en son på 3 år och fick i augusti i år en son till han föddes dock stilla i v 36 å nu försöker vi bli gravida igen hade en mens efter avslag sen ägglossning när jag skulle enligt clerblues digitala test månaden efter (förra månaden) fick jag bara blinkande gubbar på testen i 5 dagar sen en tom ring mensen kom en vecka sent å nu enligt alla appar ska jag ha ägglossning igen har fått blinkande gubbar i 5 dagar å nu är dom testen slut har dock köpt stickor som jag testat idag å det är bara ett streck alltså inte minsta tillstymmelse till ägglossning :/ hade dock flytningar mm första dagen med blinkande gubbe som nu avtagit bim 11/12 tror jag... vet inte om min ägglossning kom en vecka sent förra månaden å isåfall kanske gör det igen nu men varför får jag isåfall blinkande gubbe nu isåfall? Har en molande mensvärk fast det hade jag förra månaden oxå i typ 14 dagar innan mensen kom.

Beklagar sorgen!!! <3 <3 <3
  • pärlsnäcka

Varför kan man inte ladda upp en bild via iPad? Tänkte visa ett ÄL test som var svagt och även fråga om det liknar en ägglossning snart.. Och om det brukar ta en två eller fler dagar efter ett svagt streck? ;) MItt första test någonsin. Gör ett nytt imon bitti!

• pärlsnäcka
    annacnummertre skrev 2015-12-02 17:20:11 följande:

ÄL-test visar alltid svagt, det är ner det börjar bli starkare och tillslut lika starkt som kontrollstrecket som du har ÄL inom 24-48 timmar :D har du räknat ut ungefär när du ska ha ÄL? typ i någon app eller så?

Ahh, då förstår jag ;)

Nepp.. Mensens första dag var förra tisdagen, alltså för 8 dgr sedan. Så ÄL kan lika gärna ske om en vecka. Jag har ganska oregelbunden och lång cykel. Testen får hjälpa mig förstå kroppen! :) å ni... Hehe
  • pärlsnäcka

Kan någon uppdatera mig på listan! Står längst ner på osäkert BIM men har ÄL nu 8/12 och du kan välja ett datum som känns troligt, ett datum där man borde kunna se svar på ett grav test. Lite flummigt men kul att ändå vara med på listan.

Första försöket efter MF/utomkvedshavandeskap, Första barnet

• pärlsnäcka

En kanske jätte dum fråga.... Har ÄL idag måndag och ska på AW på fredag. Är det alldeles för tidigt för att se om jag är gravid 5 dgr efter ÄL? Bör jag undvika att dricka tills jag vet?

• pärlsnäcka
    Cfmilla skrev 2015-12-08 19:56:20 följande:

Lev som vanligt tills du har plussat!

Tack! Jag vill ju ha roligt medans jag kan ;)
  • pärlsnäcka
    My102 skrev 2015-12-09 14:05:04 följande:

[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick]

De där såg organiserat och bra ut! Tror jag härmar dig :D vart köper du ÄL test?

Ser ut som ÄL slog till 7 dec :)

[/quote]

Hahaha Ja precis! Sist visste jag inte att jag var gravid så jag ska ha stenkoll denna gången ;)

Testen är från billiga-tester.se 28st 265kr
  • pärlsnäcka
    Symetrical skrev 2015-12-09 15:11:08 följande:

[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick]

Nedsläpp närsomhelst nu!

[/quote]

Jag vet ärligt inte om jag haft ÄL ännu, strecken är inte så starka som jag hade hoppats på. Hört att de ska vara lika starka som teststräcket eller tom starkare... Du kan ha rätt så jag hoppas att jag får ett GIVET och TYDLIGT streck. Vi har haft sex ändå :)
  • pärlsnäcka
    karinjanson skrev 2015-12-09 18:18:47 följande:

ÄL+12 idag, men har inga stora förhoppningar denna månad då vi bara hade sex på äl och äl+3.. det enda som inte känns som vanligt är att jag är kissnödig hela tiden så jag räknar med mens på fredag..

karinjanson skrev 2015-12-09 18:18:47 följande:

ÄL+12 idag, men har inga stora förhoppningar denna månad då vi bara hade sex på äl och äl+3.. det enda som inte känns som vanligt är att jag är kissnödig hela tiden så jag räknar med mens på fredag..

Låter som att du tappat hoppet! Gör inte det :( Ibland kan ett ligg räcka ;) Tänk om du plussar! Har du gått och deppat i onödan! Peppa peppa! Håller tummarna för fler symptom och ett plus. Kramar
Svar på tråden BIM-DECEMBER