BIM-DECEMBER
Det sög ju, då ljuger de på beskrivningen.
Det sög ju, då ljuger de på beskrivningen.
VIKTIG INFO!
När ni skriver in er info i listan så måste ni även uppdatera andras info som tillkommit sedan senaste listan. Annars blir det väldigt mycket dubbelarbete. Orkar ni inte gå igenom hela tråden så är det bara att skriva ett inlägg med er info så uppdaterar någon av oss listan istället :)
Är på äl+9 och när jag stod i duschen på förmiddagen fick jag ett plötsligt hugg och molvärk i livmodern som höll i sig ett tag, en stund senare upptäckte jag en ljusbrun flytning. Vågar man hoppas lite smått på att ett eventuellt ägg fäste och att det var en nidblödning tro?..
Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)
Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.
Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.
I morgon är det BIM för min del och jag vill inte jinxa något men....är jag inte gravid så är det något allvarligt fel på min kropp.
Äntligen!!!! Strecket dök upp direkt :)
Sitter helt förstenad på toa :D
Tack alla! Har nog inte greppat det riktigt även om jag känt mig gravid denna månaden :)
Testet är från Lloyds apotek.