BIM-DECEMBER
Du då?
Min BIM har blivit framflyttad till 5/12, ÄL kom några dagar sent. Om någon skulle vilja ändra i listan :)
Hej alla!
Är på äl+4 idag och detta känns redan kört för mig. :( är redan skengravid :( har haft molande i tjejmagen sen äl och igår kändes det som om mensen skulle komma vilken minut som helst. Blir helt förvirrad. Mår lite smått illa också.
Någon mer som reagerat så första gången de försökt bli gravid?
Hoppar in i tråden :)
Jag och min sambo planerar barn och detta är vårt första försök. Hade ÄL troligen i helgen 21/11 och BIM planeras till 6/12...så jobbig väntan.
Men har mått väldigt illa i några dagar och börjar bli vääldigt onormalt trött.
så hoppas på ett + snart
På tal om något helt annat än graviditet, hur har ni det där ni bor tjejer, stormar det hos er? :)
Kan ju klämma in en relevant fråga också... Var så trött idag, somnade nästan sittandes och efter att varit ute däckade jag i några timmar och vaknade kvart i sex. Tog tempen innan jag gick ut och låg då på 36,4. Uteslöt då möjligheten för bebis det här försöket då morgontempen låg på 36,7-8. Tempade dock igen när jag vaknade på kvällen och då hade jag 36,7 eller 36,9, kommer inte ihåg. Tempen var iaf högre än när jag varit vaken i fler timmar. Är bara på äl+3 så utesluter ju graviditetssymtom och inplantationsdipp. Vet ju imorgon om tempen börjar gå ned eller håller sig hög men funderar ändå om det är uteslutet med bebis.
Oooo va roligt grattis till alla som fått plus!!!!
Själv går jag mellan hopp och förtvivlan.
Har ibland ont i brösten mellan äl och bim men nu gör de lika ont som när man var tonåring och brösten började växa.
Så klart jag tog ett nytt gravtest äl+9 som är helt blankt. :( hur orkat folk med detta? Är bara min första månad med försök men kommer bli knäpp om jag måste ha en till sån här månad. Kan inte tänka på nått annat.
Är på äl+9 och när jag stod i duschen på förmiddagen fick jag ett plötsligt hugg och molvärk i livmodern som höll i sig ett tag, en stund senare upptäckte jag en ljusbrun flytning. Vågar man hoppas lite smått på att ett eventuellt ägg fäste och att det var en nidblödning tro?..
Jag hoppar in här :) Det blir 2:a försöket på barn nr 3. Hade äl någon gång mellan 25-27. Beräknad BIM 11-13, så vi säger väl 14/12 för att vara på den säkra sidan :pp
Vad pysslar ni med för att fördriva tiden mellan äl -bim? Någon som tittat på mönster eller kanske till och med syr eller stickar något till tilltänkta knodden?
Stort grattis till er som plussat! :)
Har haft en annorlunda molvärk till och från hela dagen sedan det högg till i livmodern imorse och det kom en liiten brun flytning. Håller tummarna så hårt att det är pga något väldigt positivt!
Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)
Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.
Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.
Äl+11 idag. Har mycket tryck, tyngd och drag i livmodern som påminner väldigt mycket om när jag var gravid sist, hoppas hoppas!
Här kom mensen två dagar för tidigt, så jag får tacka för mig i denna tråd.. :(