Inlägg från: Längtan efter nr 4 |Visa alla inlägg
  • Längtan efter nr 4

BIM-DECEMBER

Binta 076 skrev 2015-12-17 14:03:25 följande:

efter fyra långa är ...ÄNTLIGEN!!!!

Grattis... :)
  • Längtan efter nr 4
    NollÅtta skrev 2015-12-17 14:37:12 följande:

ÄL+4 idag och kände ett krafigt stick i vänsta äggstocken. Ungenfär så som jag fick när jag blev gravid med min son...vill ju så gärna tro att ägget fäste..Lång väntan till man man testa

Kände inget sånt stick förra försöket...så håller tummarna

Håller tummarna att de är så att ägget fäste...

Här är ÄL +ca5 o haft som lite mensvärk liknande igår i lite idag.. Minns dock inte om ja hade de med mina andra barn...

Men som du säger de är ju ett tag kvar tills man får testa..
  • Längtan efter nr 4
    NollÅtta skrev 2015-12-17 15:41:33 följande:

Med dottern kände jag inget stick när ägget fäste vad jag mins...kände typ ingenting förens jag plussade på bim-4. Då började jag få molvärk o blev trött + kissnödig hela tiden

Så man kan vara gravid utan några symptom alls också

Hoppas vi får våra  !

Jo de kan man ju.. Kände inget med sonen.. Så ja hoppas på våra plus... :)
  • Längtan efter nr 4

Är de nån som testat med RFSU testa tidigt test?

Står att man ska kunna testa 4-5 dagar innan beräknad BIM.

Har ett sånt test o funderar på art testa imorgon.

• Längtan efter nr 4
    Elvrond skrev 2015-12-21 08:39:56 följande:

Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?

Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....

Stort grattis... :)
  • Längtan efter nr 4

Godmorgon tjejer.

Har bim på lördag och har testat varje dag sen i måndags och då har de varit tok blankt men idag så dyker de upp ett väldigt svagt streck. Jättesvårt att få bild på de pga plastglaset som sitter. För de missvisar de ja ser i verkligheten på bilden. Så ändrade färgen för att ni skulle se lite av de ja ser.

Så va tror ni?

• Längtan efter nr 4
    ensamärstark skrev 2015-12-26 09:26:47 följande:

Sådär nu ligger Stickan o jäser . Det kommer ju vara negativ det vet jag ju. Ska strax åka till jobbet för ett dygnspass. BIM imorgon så bäst o packa med sig mensskydd. För mensen har senaste tid alltid kommer på dag 14 eller mindre efter ägglossning

Va visade testet?
  • Längtan efter nr 4
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 15:43:03 följande:

Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D

Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3

Åh stort grattis.... :) när blir ditt bf?
  • Längtan efter nr 4
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 19:35:06 följande:

å vad roligt!! :D grattis!  hur mår du? :)

Tack. :) jadu växtvärk. Lätt illamående o yrsel.annars bra. SJ?

Hur kommer du berätta för familjen?
  • Längtan efter nr 4
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 20:44:11 följande:

Växtvärk ja! Jag med!! Alltså liknar mensvärk men ändå annorlunda.. Blir ändå skraj när det värker fast jag vet att det SKA göra det! :/

Vi kommer berätta efter att vi gjort ul. Ska boka in ett tidigare i v9 eftersom vi fick MA förra graviditeten som inte upptäcktes förrän i v13. Sen kommer vi berätta på en resa vi ska göra när jag är i v11. :)) blir nog att lägga en ultraljudsbild i ett kuvert och ge bort.

Ni då? :D

Ok va roligt. Ja ska med boka ett tidigt vul då ja gjort de med dom andra. Sen måste ja ringa mvc i morgon då j äter en medicin som måste bytas ut o seb lägga till en annan. O även skrivas in på spec mvc. Så de är lite o göra.

Hur vi ska berätta veta ja inte än. Funderar på att göra en bebis i marsipan o lägga i en ask o lägga en lapp över där de står beräknad leverans 3/9-16
  • Längtan efter nr 4
    Veli9090 skrev 2015-12-30 09:53:55 följande:

Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)

Grattis
Svar på tråden BIM-DECEMBER