• happylife

BIM-DECEMBER

glittersol skrev 2015-12-09 09:56:05 följande:

Åh grattis grattis grattis!!!!!

Tack!! :) <3
  • happylife

Jag har äntligen plussat igen efter MF i augusti. Nu hoppas jag bara det får gå vägen denna gång!
  • happylife
    EmelieB91 skrev 2015-12-10 05:48:26 följande:

Gravid!!!! Fick ett starkare plus idag. Beräknat bf blir den 17 augusti <3 Tack för stöd och lycka till alla.

Grattis!! Då har vi typ samma bf :)
  • happylife
    Linnea84 skrev 2015-12-10 07:48:38 följande:

Hej.

Jag hoppar in här efter att ha läst men inte själv skrivit nåt tidigare.

Har Bim typ 17/12.

Jag har varit gravid tre gånger och det var som yngre. Tyckte det var så mycket lättare då...jag visste inget om ägglossning då utan bara körde utan skydd och det gick genast. Nu när det här barnet är så planerat så är det inget annat jag tänker på och det stressar ju förstås och därför kanske det inte nappar genast.

Jag kommer inte riktigt ihåg de första symptomen men tror att mensen var sen några dagar och sen kom de ömma brösten.

Eller har ni kännt något innan bim, ni som plussat??

Jag har haft en övertygande känsla i kroppen när jag plussat, svårt att förklara! Lätt illamående dagarna innan plus samt Molvärk. Men inget i brösten. Mycket flytningar också! Även huvudvärk å yrsel!
  • happylife
    annacnummertre skrev 2015-12-10 16:20:51 följande:

Jag tror att jag har plussat. 

Tog ett CB på förmiddagen (ÄL +9) och fick plus direkt, svagt, men inte grått och brett. Tog sen nu igen på kvällen och då syns det inte mycket alltså. Det syns, men inte mycket.

Så ja.

Är LIVRÄDD att det ska bli som förra månaden. Plussade tidigt, och runt BIM blev det MF. 

Jag vågar inte ens vad glad över att det kanske har tagit sig igen. Det enda jag kan göra är att vänta, och det känns som jävla tortyr just nu. 

Jag vet att det är tidigt och jag vet att urinet spelar jättestor roll såhär tidigt, men ändå. Får försöka vänta och testa igen men det kommer bli jobbiga dagar framöver.

Känner igen det där! Plussade förra månaden några dagar innan bim, va så glad, men sen kom mensen!! Va chockad o ledsen, så när jag plussade igen nu några dagar innan bim kände jag samma skräck! Men mensen lyser med sin frånvaro än så länge, försöker njuta men svårt! Konstanta toabesök för å leta blod... Hade ett MF i aug också i v 6+4.

Man blir skadad av MF helt klart. Lycka till hoppas du inte får mens <3
  • happylife
    Jennska skrev 2015-12-11 11:30:51 följande:

Nån som har koll på hur apotekets tester är? Testade negativt med deras den 9e. Men fortsätter känna mig gravid.

Jag har bra erfarenhet, fick plus på äl+11

Hur långt från äl är du?
  • happylife
    Symetrical skrev 2015-12-15 05:16:37 följande:

Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...

Grattis!!!!
  • happylife
    lindaR1981 skrev 2015-12-15 12:56:36 följande:

Apotekets gravtest är det bra?

Japp jag tycker det, fick hyfsat tydligt på de bim +11
  • happylife
    bamboobaby skrev 2015-12-15 17:28:10 följande:

BIM+11 eller menade du ÄL + 11?

Tog ett i dag på BIM+3/4 och det var neg men om du fick ett svagare på BIM+11 finns det hopp :)

Men Gud förlåt! Äl+11 ska det stå såklart!!! :)
  • happylife
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 20:44:11 följande:

Växtvärk ja! Jag med!! Alltså liknar mensvärk men ändå annorlunda.. Blir ändå skraj när det värker fast jag vet att det SKA göra det! :/

Vi kommer berätta efter att vi gjort ul. Ska boka in ett tidigare i v9 eftersom vi fick MA förra graviditeten som inte upptäcktes förrän i v13. Sen kommer vi berätta på en resa vi ska göra när jag är i v11. :)) blir nog att lägga en ultraljudsbild i ett kuvert och ge bort.

Ni då? :D

Stort grattis så underbart!!
Svar på tråden BIM-DECEMBER