• Ankissen

BIM-DECEMBER

Hihi mannen tror att jag är gravid men jag känner mig inte alls säker. Visserligen kan man ju inte vara det innan man får plus på stickan, men lite gravid börjar jag känna mig. Den som lever får se. ;)

• Ankissen
    misslina skrev 2015-12-22 19:36:42 följande:

Visst hade du också bim till helgen?

Hur känner du dig?

Bim den 27e. Kissar frekvent, konstig känsla i underlivet/ryggen, bubblig mage, illamående som blir bättre när jag äter och väldigt trött. Tempen är hög. Kan i och för sig vara ett allmänt magproblem med.
  • Ankissen
    Glovey skrev 2015-12-22 20:22:05 följande:

Imorse fick jag min mens när jag kom hem från jobbet kl 06 bim +10 men det konstiga är att jag vaknade kl 10 imorse av världens mensvärk, den var outhärdlig. Som tonåring hade jag väldigt smärtsamma mensvärkar men denna är den värsta jag varit med om.. Jag blöder mindre än vanligt! Vad kan vara fel? Nån som fått kraftig mensvärk när den varit såhär sen??

Det är normalt i och med att ett är mer slemhinna som ska ut. Du kanske iofs borde blöda lite mer med?
  • Ankissen

Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!

• Ankissen

Inget plus för mig. Klockrent minus faktiskt. Då får jag ställa in mig på att det är pms jag har och att det inte blir nån bebis. Nya tag i januari.

Grattis alla som plussat.

• Ankissen
    ensamärstark skrev 2015-12-23 08:46:13 följande:

Men nej ge inte upp nu! Du har ju inte BIM förens 27e va? Kan ju bara varit för tidigt för att testa. Kram

I och för sig. Vänta in den 27e helt kallblodigt är ju första steget.
  • Ankissen
    ensamärstark skrev 2015-12-25 22:05:25 följande:

Hur går det för dig? Vi hade samma BIM va? På söndag? Här fortsätter brösten ömma o molvärk fram o tillbaka.

Ingen motverka alls. Bara ömma bröst. Känner mig inte gravid så jag tror mensen kommer sen men man vet ju aldrig.
  • Ankissen

Jag har bim idag men mensen har inte dykt upp än. Dock så har jag haft rejält mycket mensvärk idag och tempen sjönk igår så jag räknar med att kärringen dyker upp ikväll eller i morgon. Jag vägrar envist förbruka ett test, känner mig totalt ogravid.

• Ankissen
    Symetrical skrev 2015-12-28 09:56:30 följande:

Gud så spännande! När blir det test då?

Typ i kväll eller i morgon bitti om inte mensen kommer först... ;)
  • Ankissen

Och nu kom mensen! Känns döskönt bara för att det blev dag 28 ändå och då funkar jag som jag ska. :)

Svar på tråden BIM-DECEMBER