Lizzie09 skrev 2015-11-23 14:01:19 följande:
Ja jag känner likadant som du, har rätt bra koll på ägglossningen så försöker hålla mig ifrån äl-tester och temp eftersom jag egentligen mest blir stressad av det.
Tack! Var på första mötet i vår utredning idag så nu hoppas jag att vi får ordning på detta snart. Hoppas din magkänsla har rätt, vore ju fantastiskt! Nej jag har ingen magkänsla alls eftersom vi hållt på så länge :/ Har inte mycket hopp överhuvudtaget just nu..
Låter bra att skippa allt som stressar! Så länge man ligger i runt ägglossningen så man inte behöver stressa över att man inte gjort tillräckligt istället bara.
Gud vad skönt att ni fått börja med er utredning nu! Ni vet ju att ni kan bli gravida vilket är det allra viktigaste, så tror ni är väldigt nära att lyckas nu. Även om det kanske inte känns så.
Jag vill typ att december ska vara över redan trots att den inte ens börjat än, haha. Har nämligen lite mensvärk redan på äl+4, varje gång jag har varit gravid så har inte mensvärken börjat förrän efter äl+7. Kollat igenom mina anteckningar och brukar i princip ha mensvärk direkt från äl de månader det inte tagit sig. Så extra seg väntan nu!