• NollÅtta

BIM-DECEMBER

[quote=76058026][quote-nick]Smultrontjejen skrev 2015-11-29 07:17:10 följande:[/quote-nick]

Testade nu på morgonen, trodde inte mina ögon, svagt rosa sträck, ropade på sambon att komma och hjälpa mig med en sak, när han kom in så sa jag att jag behöver hjälp med att titta på ett sträck. Han sa att han såg inget sträck. Men sen såg han och då hoppade jag av lycka. Han sa att vi ska vänta till nån dag så det blir starkare innan vi tror nått, så vi inte blir ledsna sen. Han är klok på det sätter men jag känner mig anurlunda och tror bestämt att nu har det hänt.

BIM -2

[/

Grattis!! Så häftig känsla!

Här är nog mensen på väg, negativt i morse o nu en hint om merren när jag var på toa. Nya tag!

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta

Men så konstigt det såg ut. Men jag citerade alltså smultrontjejen grattis igen till ditt plus!

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta

Äl i helgen. andra försöket coming up

• NollÅtta
    Längtar88 skrev 2015-12-08 08:24:35 följande:

Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???

skulle detta vara spökstreck, det later ju helt otroligt..kan bara inte tro det. Jag tror att du är gravid
  • NollÅtta
    anna90 skrev 2015-12-14 14:01:36 följande:
    Jag borde ha ÄL imorgon typ och sen BIM 29e enligt Natural Cycles! :)
    Yes jag har bim 28e

Hade ÄL igår tror jag. Fick fullt utslag på stickan och sedan äl-smärta runt 23 på kvällen. Hade sex igår kväll, samt torsdag och lördag

2a försöket, 3e barnet
  • NollÅtta
    Agnessa skrev 2015-12-14 12:33:23 följande:

Får ni värk före, under eller efter ÄL?

Ja, jag får värk när äggel släpper. SOm kraftig mensvärk typ. Håller i sig ca 30 min
  • NollÅtta

Kan vi inte ligga kvar i tråden tills vi får våra plus? eller skapa en annan tråd som inte är kopplad till just dec

• NollÅtta
    Längtar88 skrev 2015-12-14 16:05:15 följande:

Ja alla deras test efter har visat neg. Och ett neg cb efter hållt mig i 2.5 h, så vet inte riktigt hur jag ska ta det men måste lita på den.

Maila dem och de erkänner att det är ett positivt resultat men frågar om andra faktorer kan ha höjt hcgn som tex mediciner, missfall osv. Men ingen medicin är tagen eller någon blödning...

Och ingen mens än? När har du Bim?
  • NollÅtta

[quote=76121814][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-15 19:40:50 följande:[/quote-nick]

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

Jag skymtar ett streck..men kan va skugga

• NollÅtta
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:40:50 följande:

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

Jag skymtar något, men det kan vara skugga
Svar på tråden BIM-DECEMBER