-
HURRA :) Är så skönt att bolla med er härinne :)NollÅtta skrev 2015-11-26 21:27:04 följande:Jag fick ett helt blankt på torsdagen o sen fullt utslag 48 timmar senare dvs på lödagen
-
välkommen, vi håller tummarna på plus den 24:e då :DAgnessa skrev 2015-11-26 22:14:38 följande:
Fick mensen idag, vilken besvikelse :(
Men nu är jag med i den här tråden och hoppas på BIM 24/12
-
Vi har precis diskuterat att vi blir tokiga på de här billiga testerna, haha. CB.digital är bäat :)201405 skrev 2015-11-26 22:24:35 följande:
Dålig bild,här är en närmare;
Tyckte inte igår var fullt utslag men stakare innan det torkade...
Men har ni hunnat sexa är det ju lugnt :) -
Eller hur! Har inte fått utslag någonsin på ett sådant :/lillverra skrev 2015-11-27 15:11:31 följande:
Nu förstår jag vad alla pratar om, att de billiga äl testerna på gravidkoll.se suger.
Jag har sen igår och ännu mer idag alla täcken som finns på att jag har äl och testa nyss med ett sånt där billigt test. Syntes ingenting.... Därför jag aldrig köper äl sticker, de suger och skapar stress. Man ska bara lita på sekretmetoden tror jag.... Fan va besviken, onödiga pengar på något som inte funkar....
-
Nu har jag äntligen fått mina CB- ÄL-TEST....
Testade nyss och mycket riktigt kom det upp ett svagt streck, tur. Kommer aldrig mera köpa Gravidkollen, fick ju helt blanka ÄL-test där, totalt värdelöst.
Nu är det bara att vänta på glad gubbe och hoppas att inte förra månadens mf har fuckat upp kroppen för mycket! -
Ser ut som ÄL är på G :)!lillverra skrev 2015-11-30 12:23:51 följande:
Bilden på testet nyss
-
vi kör all in dagarna kring ÄL, oavsett stegrinngen. Vi började igår tex eftersom jag enligt app ska ha ÄL på tisdag. Dock börjar jag få stegring nu ikväll, så ÄL lär ju bli kanske onsdag-torsdag. Vi myser 2 ggr per dag dagarna innan och efter äl. Sen måste vi vila från varandra, haha ;)lillverra skrev 2015-11-30 19:37:36 följande:
Frågan e är det idag och imorgon man bör mysa.
Eller är det tisdag onsdag. Lite klurigt från positivt test kan man bli gravid inom 48h då ägget släpper.
Men vilka dagar betyder det att vi måste mysa då? Myste igår och i förgår.
Är det som sagt idag och imorgon
Eller tisdag onsdag? Jag blir inte riktigt klok.
-
vuxenmålarböcker är fantastiskt! finns på typ Akademibokhandeln i alla möjliga mönster och teman. älskar det :)201405 skrev 2015-11-30 21:31:39 följande:Jag syr en hel del och har faktiskt sytt ett par haremsbyxor i storlek 56 som jag hoppas få användning för om en 9-10 månader! :D Men vågar inte sy "på riktigt" till en bebis innan jag fått pluss och antagligen gått 12 v...
Så vill gärna med ha tips på hur man ska fördriva tiden! Antagligen precis haft äl, bim 10. -
här är det rejäl stegring på G, även på gravidkollens sop-tester, haha ;)
inte fullt utslag eller glad gubbe än dock, men vi ställde klockan och hade världens mest automatiserande ligg imorse, haha. vad gör man inte?
i vilken vecka fick du mf?SSK13 skrev 2015-12-01 08:53:03 följande:Grattis alla plussare! Verkar vara bra utdelning hittills!
Själv är jag fortf på ÄL-jakt efter MF/MA. Två veckor sen blödningarna började och har nog slutat blöda nu.
Rund ring på cb digitalas ÄL-test. Önskar verkligen att ÄL kommit inom någon vecka!
jag fick ju i vecka 5 den 16:e november, slutade blöda den 20:e ungefär, och nu verkar ju min ÄL vara på G.
men mina gravtest var också helt blanka den 17:e november så.. hade dina blivit det än?
håller tummarna för dig!
-
ja, fast mina test började bli svaga redan innan blödningen, så. hade jag inte testat hade jag säkert bara trott att det var sen mens typ.SSK13 skrev 2015-12-01 11:34:56 följande:Jag var i 7+5 men graviditeten hade stannat i v 5. Blödde tills igårkväll. Inte kommit mer när jag torkat mig så jag hopppppas verkligen det har slutat nu. Så 14 dagars blödningar. De startade den 17/11, så bara en dag efter dig. Fast du blödde ju inte så länge, kanske för att ditt kom ut direkt. Mitt låg ju kvar i 2-3 veckor.
Oj hade du helt blanka test en dag efter blödningarna startade? Mitt blev väl helt blank kanske den 29/11, alltså 12 dagar efter blödningarna startade.
Lite olika förlopp trots samma starttid. Jag tänker att jag borde ha ÄL inom 1-3 veckor.
ja, det låter väl rimligt med ÄL såpass! hur långt efter sista blödningsdag på mensen brukar du ha ÄL?
jag fick dessutom tablett när det konstaterades att det inte var någon graviditet, primolut, vet inte om det kan påvrerka att allt hände snabbare?