BIM-DECEMBER
Har du kollat om du är gravid? Har för mig du skrev någonstans att du inte skulle kolla det innan jul men om det inte ger utslag på äl-test kanske du ska kolla? När tror du att du ska ha äl?
Har du kollat om du är gravid? Har för mig du skrev någonstans att du inte skulle kolla det innan jul men om det inte ger utslag på äl-test kanske du ska kolla? När tror du att du ska ha äl?
Nu är jag igång igen med mina ägglossningsfrågor. .
Har fortfarande inte fått en glad gubbe på testet.. men känner av äl så väl. . Funderar på att sluta testa och bara köra på o hoppas det tar sig ändå..
Har ju äl imorgon enligt app, sexade igår, idag och lär bli va imorgon o tisdag ozå. .
Men nu till min fråga.. Lite äckelvarning för vissa kanske. .sorry. . Men
Kan det bli felaktigt svar om det råkar komma sperma i urinen när man ska testa äl-test ?
Saken är ju de att jag använde gravidkollens tester, så som Fian88 sa att de kan luras blir jag rädd. Dumma tålamod! Är cb de känsligaste som finns på marknaden? Den jag har testade från 25...
I min stad säljs de i butik på kronan iaf :)
Ja, gud det finns då många apotek nu! Jag har bara koll på Kronan och Cura typ :)
Har Gravidkollen också predictor?
Vaaa? Är det ens möjligt? Fick positivt på deras förra månaden, ÄL +8 men vågade inte lita på det så jag tog cb dagen efter...
Ååååh hur lågt mäter predictor? Ska skicka sambon att jaga test efter jobbet haha! Ska hjälpa en utmattad mamma med hennes 2 söta barn nu snart så känns lite extra att inte veta säkert!
Konstigt hur de skiljer från olika märken fast de står samma känslighet på dem!
Måste hitta kronan!
Vilka mäter 10? Eller har jag hittat på det? :p
Nu tror jag att äl är över för denna gång.. så nu väntas 2 låååånga veckor tills man kan se om det tog något. .. Jag hoppas hoppas hoppas på att kunna få ge min man denna fantastiska julklapp....
*håller mina tår och tummar*