BIM-DECEMBER
Hej!
En till som ska tests på julafton och då i äl+10 eftersom jag inte kan hålla mig:)
Har ett barn sedan tidigare född 2014 december
Hej!
En till som ska tests på julafton och då i äl+10 eftersom jag inte kan hålla mig:)
Har ett barn sedan tidigare född 2014 december
Nu på kvällen här har jag börjat få tillbaka den där lite mer stackande dragande molvärk, den har ju varit spårlöst borta ett par dagar. Dock värker det mest mot vänstersidan och det var den sidan jag hade jätteont vid under ägglossningen. Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken..
Jag kommer oxå vara på bim+11 på julafton. Känns som 8m det borde synas något med ett testa tidigt då?
Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!
Tjejer! Nu behöver jag erat råd!! Var på toaletten nu imorse o när jag torkade med så såg jag en lite tjockare rosa grumlig lotionflytning på pappret!! jag är ju bara på ÄL + 10 .. Är mensen på gång redan?! Fy så ledsen jag blev ! Brösten gör fortfarande jätteont o molvärken är starkare att det aldrig ska bli våran tur ..
Inget plus för mig. Klockrent minus faktiskt. Då får jag ställa in mig på att det är pms jag har och att det inte blir nån bebis. Nya tag i januari.
Grattis alla som plussat.
Kommer det inte mer låter det som en klockren nidis i mina öron! Håller tummarna för dig!
Ofta är det dock så att själva blodet tar ett tag på sig att komma ut, så ibland har ägget fäst ytterligare någon dag tidigare och i dessa fall kan man plussa bra någon dag efter nidisen, ffa med extra känsliga test.
Hur ligger tempen då (om du nu har koll på den)?
Jag tror på nidis i alla fall.
Åhhhh så spännande!