Inlägg från: Längtar88 |Visa alla inlägg
  • Längtar88

BIM-DECEMBER

Symetrical skrev 2015-12-08 15:26:18 följande:

Skulle rekommendera lloyds egna test. Överlägset bäst enligt mig och de mäter från 10 miu. Finns dock bara på lloyds egna apotek, så gäller att man har ett sådant i närheten. Går att googla sig fram till var de finns.

Tack, känner ej till namnet så gissar vi inte har de här. Men ska googla!
  • Längtar88

Testa idag igen med samma stickor oxh morgonkiss. Negativt. :(

Sambon sa att vi inte ska köpa mer test förens jag är sen. Han visste inte att jag hade test kvar. Nu vill jag bara ligga i sängen och gråta.

• Längtar88
    sofie.sv89 skrev 2015-12-09 08:16:19 följande:

GRAVID!!! Plussade idag på BIM-dagen!!

GRATTIS! :)
  • Längtar88

GRATTIS till er som plussat!!!! :)

Själv fick jag en spotting nu så hoppet är ute.

Dumma Spöksträck och lura mig, känns extra tungt efter de.

• Längtar88
    Fian88 skrev 2015-12-10 10:04:20 följande:

Tråkigt!:(

Men än är inte hoppet ute. Och att plussa på äl+7 är extremt ovanligt. Det tar ägget ca 6-10 dagar att vandra ner och fästa och sen ska hormonerna hinna bli mätbara. Så många som plussar så extremt tidigt har oftast fått äl några dagar tidigare än de trott.

Håller tummarna att mensen inte kommer!:)

Tack att du hoppas åt mig, behövs när jag slutar tro. men jag har så jätte ont i magen både igår och idag, så även fast de bara blev en liten fläck blod när jag torkade i morse och inget efter de är hoppet långt nere. De e tempen som fortsätter vara hög som förvirrar mig nu bara....
  • Längtar88

Hmmm.... fick en fläck på papperet när jag torkade mig i morse, fortfarande rikliga flytningar och svullen mage (kan inte ha jeans) och hög temp. Inte ens en antydan till blod nu oxh smärtan i magen lugnar sig, men finns kvar men mer som innan igår.

Tycker kroppen om att retas??!

• Längtar88
    annacnummertre skrev 2015-12-10 21:02:37 följande:

Tycker du ska ta ett CB!

Sambon låter mig inte köpa test innan bim haha. Tror han är rädd bli besviken om han tror och de inte blir nått.

Har 3 tester kvar från graviditetskollen.se som han inte vet om men vet ej om jag vågar lita på de ens längre.... är bara på äl +10 och ååååh vad tiden går sakta.
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2015-12-11 10:24:37 följande:

Låter onekligen bra likt en nidblödning. Spännande värre! Var det det borde du kunna få positivt gravtest om ett par dagar.

Men om de var en nidblödning tog det alltså 9 dagar för ägget att fästa?! Är inte de för lång tid???

Jag är så arg på gravidkollens tester som luras!!! Sen äl + 7 har jag tagit 5 tester, 2 med svagt svagt sträck från samma urin och 3 negativa. Blir ju besatt när de visar positivt först
  • Längtar88
    Mammabertil skrev 2015-12-11 10:43:48 följande:

Gravidkollen är skit! Se bilden tester jag tig samtidigt på Bim -4

Verkligen! Men vad betyder ett positivt och sedan negativa?!
  • Längtar88
    Fian88 skrev 2015-12-11 12:01:19 följande:

Normalt tar det ägget 7-10 dagar att vandra ner och fästa. Och fick du blödning på äl+9 så är det ju möjligt att ägget fäste på äl+8 men att blodet kom ut på +9:)

Ååååh så jag har fortfarande en chans?! <3
Svar på tråden BIM-DECEMBER