• SSK13

BIM-DECEMBER

annacnummertre skrev 2015-12-09 19:33:03 följande:

Haha jamen dåså *tummen upp *

Fast jag somnar nog snart, han är på middag. Haha. :)

Tack för att sådana här grupper finns, och att ni finns. Toppen att lufta sina funderingar!
  • SSK13

Ni som använder cb digital dubbel hormonindikator, hur länge brukar ni få blinkande smiley? Jag har haft det i fyra dagar i rad nu. Hoppas på en fast imorgon. Men börjar bli lite så "tänk så får jag ingen fast smiley".

• SSK13
    Rackamaja skrev 2015-12-10 14:18:36 följande:

Jag är inne på femte dagen med blinkande smiley. Normalt brukar jag ha den i tre dagar och sedan få fast smiley. Börjar också bli orolig, tänker att det kanske inte blir någon ägglossning denna gång?

När har du BIM?

Jag har fått MA så dett aär första ÄL efter det. Ej haft mens sen dess heller. Eftersom jag hade koll på mina cykler innan så behövde jag inga ÄL-tester men nu kände jag att jag ville ha koll.

Hoppas vi får fast smiley imorgon då! Billiga ÄL-stickor ger knappt någon ökning alls för min del.
  • SSK13
    Rackamaja skrev 2015-12-10 16:52:06 följande:

Nej, vad tråkigt! Då håller jag verkligen tummarna för att det går hela vägen den här gången för dig!

Jag testade precis nu igen, och fick fast smiley! Men precis som för dig har jag aldrig fått ordentliga utslag på billigare ÄL-stickor. Bara svaga streck. Jag provade att doppa en billigare sticka i samma urin som CB (som visade max) och fick negativt.

Åh vad skoj! Ligg på nu ;) 

Jag testar imorgon bitti igen, vi kommer ändå ha sex ikväll så för den sakens skull kvittar det. Men kommer bli onödigt besviken om det blinkar imorgon igen.
  • SSK13
    eid skrev 2015-12-11 16:15:06 följande:
    Jag är i samma sits- så himla frustrerande. Jag köpte Cb Digitala ägglossningstester till förra månaden. Fick bara upp "tomma" ringen sex dagar i rad och sparade därför resterande stickor till den här månaden- dock med samma resultat. Kände mig helt uppgiven tills att jag såg att det är flera som inte har fått utslag på testet! Har till och med försökt att tyda strecken på stickanObestämd
    Jag använder cb digital dubbel hormonindikator, jag har fått blinkande smiley i fem dagar. Också störigt då det egentligen kan betyda att ÄL uteblir om inte den fasta smileyn kommer. 

Läste iofs att 25 % har blinkande smiley i 5-9 dagar. Har man blinkande i 9 dagar kan man sluta testa sig för då kommer man mest troligt inte få en fast smiley. Åh så störigt :/ 
  • SSK13
    eid skrev 2015-12-11 16:30:05 följande:
    Svårt det också, hoppas verkligen att den blir fast för dig snart! Finns så mycket tolkningsutrymme i "test-världen". Då är det bra att det finns forum som man kan skriva av sig lite i :)

Har du provat några andra test än cb med dubbel hormon indikator? Om det inte blir någon bebis den här månaden heller funderar jag på att köpa någon billig variant av teststickor bara för att kunna se någon typ av förändring (styrka i strecken)!
    Jag har graviditetskollens också. De visar bara svaga streck. Ja det är superskönt att kunna skriva av sig lite. Känns fånigt att kläcka sådana här saker på jobbet, "ah, smileyn blinkar idag igen :( " :P Haha.
  • SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-11 19:28:03 följande:

vet inte om jag pallar alltå. vet att det bara är ÄL +9-10, men jag analyserar sönder alla Cb test jag har (har tagit 4!!) idag.

mår verkligen psykiskt dåligt av detta, känns som det är fel på min kropp, att alla plus som blir aldrig kommer bli barn.

gråter och vill inte mer.

Du kanske behöver ta en time out? Blir kanske för mycket med att vilja så mycket, ta många test och vara på FL.

När det blev för mycket för mig i och med MA skrev jag dagbok. Kanske kan vara något? Att skriva ner allt du känner.

Men måste fråga, har du fått plus på alla test? Om det är plus, grattis!
  • SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-11 19:59:01 följande:

ja det har jag fått, på förmiddagen, på eftermiddagen är det väldigt svagt.

plussade isf igår och jag är redan hysterisk. jag vill inte ens tänka positivt överhuvudtaget för jag kommer inte palla sen. sen börjar jag tänka om det är något fel? typ plussa och sen få mf runt bim. då är det ju fel på MIG.

usch. är i upplösningstillstånd och känner inte igen mig själv.

Vet du vad? GRATTIS! Du är gravid nu! Det är vad du längtar och drömt om. Nu är du där.

Tillåt dig att vara glad. Du blir inte mindre ledsen om något skulle gå snett för att du är ledsen nu. Vet att det är skitsvårt och att man är orolig, men nu har du en liten i magen! Inget har gått snett i detta nu! Vad som sker längre fram vet vi inte, vi vet bara om nuet. Och nu är du gravid :)
  • SSK13
    Symetrical skrev 2015-12-12 08:20:46 följande:

Ursäkte kapning, men man kan även kolla på de stickorna man sätter in i cb-monitorn sen när man tar ut dem, för att se om det blivit någon ökning i styrkan på teststrecket.

Står i bruksanvisningen att man inte kan läsa av strecken?
  • SSK13
    Symetrical skrev 2015-12-12 10:17:11 följande:

Det kan man absolut göra. Tror bara att det står så för att de inte vill att man skall förlita sig på det. Jag har själv gjort så när jag använt den. Ffa när jag haft den rosa som bara visat rund ring eller fast smiley. Perfekt att kunna följa utvecklingen då.

Fick lite svagare streck idag trots att jag sov längre, dvs inte kissat på ca 10 h. Sjätte dagen med blinkande smiley. Åååååh :(
Svar på tråden BIM-DECEMBER