Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

BIM-DECEMBER

Verkar som det inte blev någon efterlängtad julklapp här försök nummer 16 var inte våran turmånad..

• ensamärstark

Nu kom det ytterligare lite rosa på pappret när jag var på toan, så mensen är väl på ingång här. Dock kände jag lite försiktigt på tappen som brukar bli mjuk o öppen när mensen kommer men den satt väldigt långt upp och var hård och helt stängd?

• ensamärstark

Behöver era erfarenheter o tankar tjejer.

Äl+10 fick jag en liten rosa lotionflytning på morgonen, sen inget mer.

ÄL+11 fick jag en rosa flytning på morgonen sen inget mer. Sen dess har jag bara vanliga vita.

Är på ÄL+12 idag o inte fått något mer.

Är det någon som fått så o varit gravid eller har mensen kommit sen?

Jag tänker att det kanske varit en nidis ändå. Eller två nidisar? Att två ägg fäste? Har ju tvåäggstvillingar innan.

För har aldrig haft såhär innan, utan när jag fått sådär rosa så har mensen kommit inom ett dygn..

• ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-25 09:40:02 följande:

Jag tror absolut fortfarande på nidis, raring!

Har du tagit nåt mer test?

ÅH tror ut verklihen Det? Vore ju underbart om så var fallet. Jag tog en gravidkollen sticka imorse men ser negativt ut. Har dock hört att dom kan vara väldigt sega..

Bestämde hem igår ett CB plus och ett digital.. Skulle bli så himla ledsen om jag ej är gravid denna månad men ställer ändring mig på det. När jag var hos för ett år sedan så sa han att jag förmodligen behövde Pergotime för att lyckas bli gravid
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-25 11:46:41 följande:
    Ja, eftersom det liksom slutat tvärt! Är det början på mensen brukar man ju ha konstant spottings tills den drar igång. Bim är på söndag, eller?

Du har ingen vild på gravtestet från imorse..? Har också hört att gravkollen är sega. Och att de samtidigt kan ge ganska tydliga spökstreck. Hur det nu går ihop!? Skräpfabrikat.

Smart att ställa in dig på att det inte blivit något. Annars blir fallet ännu längre när menshelvetet drar igång. ;-(

Jag fick själv käka letrozol (liknande som Pergo, men tydligen bättre då de bygger upp slemhinnan istället för att bryta ner den) och det tog sig nu på andra kuren. Kanske värt att kolla upp om det inte tar sig nu..?
    Fan, vi sexade till det en liten snabbis nu när jag kom hem från jobbet.. Efter när jag gick på toa så kom det ett par droppar rosa igen.. Kanske är mensen som är på väg ändå...

Såhär såg testet ut imorse. Ser helt blankt ut..
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-25 12:48:55 följande:

Mm. På det syns det ju inget, men jag tänker inte ge upp hoppet om dig än.

Haha tck! Det har inte kommit något mer rosa. Blir galen på denna ovisshet. Beställde ju tester igår men dom kommer väl inte förens i början av nästa vecka för det är ju röda dagar nu. Hade jag helt missat! BIM på söndag så ska försöka hålla mig lugnt tills dess. Karln tyckte vi skulle ut o fira juldagen idag men jag törs nog inte dricka något ifall det är så att jag skulle vara gravid
  • ensamärstark
    Ankissen skrev 2015-12-25 21:56:31 följande:

Ser att när jag testade minus var jag på äl+8. Känns lite tidigt kanske? ;)

Hur går det för dig? Vi hade samma BIM va? På söndag? Här fortsätter brösten ömma o molvärk fram o tillbaka.
  • ensamärstark

Måste fråga experterna ännu en gång...

Jag var så trött på dagen idag så somnade ett par timmar förut, och jag drömde de hemskaste mardrömmarna!! Jag drömmer aldrig mardrömmar som det var nu. Det var otäcka monster o varelser! Haha tittar aldrig på skräckfilm så fattar inte vart det kom ifrån! Aldrig någonsin (vad jg vet drömt så förut)

Vet knappt vad vad jag ville fråga för det känns dumt o fråga om det kan vara ett gravsymtom. Haha

• ensamärstark

måste även tillägga att innan mardrömmen började så hade jag världens sexdröm. Har jag typ aldrig heller. Vaknade till o somnade om, o då Kom den där oförklarliga mardrömmen. Vaknade på eftermiddagen sen av den helt genomsvettig

Nu vågar jag knappt somna ikväll, rädd att drömma sådär igen

• ensamärstark

[quote=76155362][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-26 09:07:38 följande:[/quote-nick]

I min bok typiskt gravsymptom. Drömmer alltid mycket, men nu sen jag vart gravid är de helt uppåt väggarna. :-P

Tagit nåt mer test? Hur är det med de färgade flytningarna?

[/

Jaså? Jag ska ta ett gravidkollen sticka nu då mina CB har inte kommit en men vågar inte gå på toa för är rädd att mensen ska komma. Det var som innan det rosa igår var bara just då sen kom vanliga flytningar efter det

Svar på tråden BIM-DECEMBER