BIM-DECEMBER
Verkar som det inte blev någon efterlängtad julklapp här försök nummer 16 var inte våran turmånad..
Verkar som det inte blev någon efterlängtad julklapp här försök nummer 16 var inte våran turmånad..
Nu kom det ytterligare lite rosa på pappret när jag var på toan, så mensen är väl på ingång här. Dock kände jag lite försiktigt på tappen som brukar bli mjuk o öppen när mensen kommer men den satt väldigt långt upp och var hård och helt stängd?
Behöver era erfarenheter o tankar tjejer.
Äl+10 fick jag en liten rosa lotionflytning på morgonen, sen inget mer.
ÄL+11 fick jag en rosa flytning på morgonen sen inget mer. Sen dess har jag bara vanliga vita.
Är på ÄL+12 idag o inte fått något mer.
Är det någon som fått så o varit gravid eller har mensen kommit sen?
Jag tänker att det kanske varit en nidis ändå. Eller två nidisar? Att två ägg fäste? Har ju tvåäggstvillingar innan.
För har aldrig haft såhär innan, utan när jag fått sådär rosa så har mensen kommit inom ett dygn..
Jag tror absolut fortfarande på nidis, raring!
Har du tagit nåt mer test?
Mm. På det syns det ju inget, men jag tänker inte ge upp hoppet om dig än.
Ser att när jag testade minus var jag på äl+8. Känns lite tidigt kanske? ;)
Måste fråga experterna ännu en gång...
Jag var så trött på dagen idag så somnade ett par timmar förut, och jag drömde de hemskaste mardrömmarna!! Jag drömmer aldrig mardrömmar som det var nu. Det var otäcka monster o varelser! Haha tittar aldrig på skräckfilm så fattar inte vart det kom ifrån! Aldrig någonsin (vad jg vet drömt så förut)
Vet knappt vad vad jag ville fråga för det känns dumt o fråga om det kan vara ett gravsymtom. Haha
måste även tillägga att innan mardrömmen började så hade jag världens sexdröm. Har jag typ aldrig heller. Vaknade till o somnade om, o då Kom den där oförklarliga mardrömmen. Vaknade på eftermiddagen sen av den helt genomsvettig
Nu vågar jag knappt somna ikväll, rädd att drömma sådär igen
[quote=76155362][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-26 09:07:38 följande:[/quote-nick]
I min bok typiskt gravsymptom. Drömmer alltid mycket, men nu sen jag vart gravid är de helt uppåt väggarna. :-P
Tagit nåt mer test? Hur är det med de färgade flytningarna?
[/
Jaså? Jag ska ta ett gravidkollen sticka nu då mina CB har inte kommit en men vågar inte gå på toa för är rädd att mensen ska komma. Det var som innan det rosa igår var bara just då sen kom vanliga flytningar efter det