BIM-DECEMBER
Fast nu när jag kollar på bilden jag tog i morse så kanske jag skymtar något..
Får kanske bli ett nytt imorgon ändå!
Fast nu när jag kollar på bilden jag tog i morse så kanske jag skymtar något..
Får kanske bli ett nytt imorgon ändå!
och nu ser jag att där syns nada när man ser på datorn haha. Varför ska man vara så testgalen för?!
Dagens test. Skymtar något men tror inte det är nån färg i det jag skymtar, och känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst! Dag 27 idag, inte van vid att h en så lång cykel haha;)
Fian88 : Svårt att se men det ser kanske inte helt blankt ut.
Trodde jag testade svagt positivt i fredags.. men idag kan jag inte se nåt. Jag som var helt säker på att jag är gravid! Tagit test med två olika märken. Första clearblue och idag apotekets.
Hur tidigt kan man börja testa?
Har inte skrivit så mycket här men ligger med i bim listan :) Fick detta i morse på äl+10...
Ja tog en sticka bara. Spar cb till i morgon.
Tror det var lite starkare eller? Med och utan blixt.
Har ni berättat för någon att ni planerar barn? Vi har berättat för några få men också sagt att vi inte tål frågor om det utan berättar när det tagit sig.
Hur känner ni i magen, ljumskarna, ryggen när det närmar sig bim?
Men åh. Fy satan vad drygt!!! Beklagar så in i bomben. Ja, det är ju det som är skönt att andra vet, då kan man prata om det när det blir som sämst.
Jag kommer hålla tummarna för er, att det tar sig snart!!
Nu kom mensen så hoppar över till en januaritråd istället! Någon som vet vad den heter?
Lycka till alla!:)
Jag hade rätt..strax efter mitt förra inlägg kom fröken röd..inte Välkommen men det struntar ju hon i...får hoppas att nästa år är mitt år. Känns dock som man gett upp redan...
Jag är kvar, hade BIM på julafton och testade negativt imorse (drömde det precis innan jag vaknade). Lika tråkigt varje gång!
Vet ni om man kan ha två olika cykellängder beroende på vilken äggstock som lossar? Det kanske är världens dummaste fråga..
Jag gjorde ett dikitaltest och de vissa negativ imorse :(
Hej! Jag fick de bekräftade nu på akuten efter ultraljud och gyn undersökning att jag haft ett mf och på deras tester va det svagt rosa :( hoppar över till januari tråden