• lillverra

BIM-DECEMBER

Asså hade äl på tisdag och rätt nyss hög det till i livmodern som en brännande känsla så jag hoppade till. Inte möjligt två dagar efter äl att det skulle vandrat ner redan.

• lillverra

Jag funderar på när man senast kan testa för att få svagt positivt grav test.

Hade äl i tisdags. Har molande verk där nere till och från, och vill verkligen veta om det beror på att ägget håller på vandra ner.

När kan man tidigast känna grav täcken efter äl?

• lillverra
    annacnummertre skrev 2015-12-03 19:58:25 följande:

Har testat ÄL+9 som allra tidigast. Kände dock inga tecken alls då, men var gravid.

Tack
  • lillverra
    karrop skrev 2015-12-04 10:15:44 följande:

Tror jag ska våga köpa mig ett graviditetstest idag. Tempen håller sig fortfarande högt. Men samtidigt blir man så himla besviken om det skulle vara negativt. Vilket märke är bäst?

Cb eller rfsu testa tidigt.
  • lillverra
    Mammabertil skrev 2015-12-07 05:17:00 följande:

Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...

Grattis alltså plus du en vecka innan bim? Om jag förstår ditt inlägg. Gud så tur du har isf att plus så tidigt. Själv har jag bim 15 men hoppas kunna plussa på fredag morgon eller söndag morgon.
  • lillverra
    Mammabertil skrev 2015-12-07 14:08:53 följande:

Ja de stämmer:)

Vad hade du för grav test?
  • lillverra

Hur tidigt ute är du med att testa. Skulle vilja se lite starkare plus. Men många som gratulerar så vågar väl mig också på ett grattis.

anynumos skrev 2015-12-08 21:25:47 följande:

Kanske syns lite bättre på denna

• lillverra
    sofie.sv89 skrev 2015-12-09 08:16:19 följande:

GRAVID!!! Plussade idag på BIM-dagen!!

Åh grattis
  • lillverra

En fråga!

Är på äl+10

BIM 15/12 står på listan.

Min livmoderhalstapp känns hård och lite ja hur ska man förklara förstorad/svullen den är inte helt stängd. Kan detta vara ett graviditets täcken? Testa neg imorse men är ju 5 dagar innan BIM så att... Lite fundersam bara för den brukar inte kännas på detta vis.

• lillverra

En fråga!

Är på äl+10

BIM 15/12 står på listan.

Min livmoderhalstapp känns hård och lite ja hur ska man förklara förstorad/svullen den är inte helt stängd. Kan detta vara ett graviditets täcken? Testa neg imorse men är ju 5 dagar innan BIM så att... Lite fundersam bara för den brukar inte kännas på detta vis.

• lillverra

Åh Grattis

Tedrickarn skrev 2015-12-11 08:03:07 följande:

Kunde inte hålla mig! Vilken pirrig väntan det var. Fort dök gravid upp på monitorn. Men antal veckor tog en evighet att få fram. Trodde nästan testet var trasigt. Resultatet: Gravid 1-2 veckor. Svävar på små lyckliga nervösa moln nu

• lillverra

Jag är på äl+11 och känner molande verk i nedre delen av tjej magen/mot venusberget.

Linnea84 skrev 2015-12-11 12:28:38 följande:

Jag fick en nidblödning med mitt första barn. Det var ca tre dagar innan bim. Typ äl + 10 eller 11. Och kraftig magvärk.

• lillverra
    Testartest skrev 2015-12-11 15:19:14 följande:

ÄL +5 här, känner samma sak men vet att det kan vara bara pms oxå... 

Ja är jobbigt att det är så liknande symtom ska försöka vänta med att testa tills bim varit.
  • lillverra
    hoppasbli4 skrev 2015-12-11 19:25:08 följande:

Jag skulle nog räkna det som ogiltigt, hade inte vågat lite på det resultatet. Men eftersom äl testet är positivt verkar det lovande så ta ett nytt :D

Vadå ger äl test utslag om man e gravid?
  • lillverra
    hoppasbli4 skrev 2015-12-11 20:20:50 följande:

ja det kan de göra =) vet inte om det alltid är så men har läst att det kan tyda på graviditet. 

Coolt ???? kanske skulle testa imorgon då bara för att. BIM på tisdag.
  • lillverra

Ja här kom mensen på morgonen tre dagar tidigt.

Så jag får väl önska alla som har och kommer plussa stort grattis.

Så kanske vi syns i januari tråden. Ni kan stryka mig från BIM listan.

Svar på tråden BIM-DECEMBER