BIM-DECEMBER
Jag tycker jag ser nåt!
Jag tycker jag ser nåt!
Jag ser!!!!
[quote=76157256][quote-nick]Sajocawa skrev 2015-12-26 20:29:06 följande:[/quote-nick]
Jag ser!!!!
Testa med morgonkiss imorrn!! :)
Å men då kan du testa efter att du sovit då på kvällen?
När är bim då??:) ska oxå testa inorrn!
Tack snälla! Hoppas massor denna gång:)
Just nu vill jag bara lägga mig ner och gå under jorden. Var på toa nyss o nu kom det massa rosa igen, denna gång lite mörkare rosa så mensen verkar trots allt vara här. Usch vad ledsen jag blev. Vad har det varit med mig denna månad? Hoppades ju så innerligt...
Men mög då! Hoppas att det försvinner igen! Har du nån mensvärk då?
Förstår dig, men släng inte in handduken än, raring! <3
Tycker för övrigt att du skall börja tempa, skaffa dig fertility friend och komma och joina oss i ff-tråden, så du dels får bättre koll på din kropp och dels att jag får fortsätta följa dig.
Det är en underbar tråd med en massa godingar som försökt väldigt länge och besitter en hel massa bra kunskap. :-*
Nejdå, det finns en gratisversion som funkar gott och väl. Tror man får VIP-versionen gratis första månaden och efter det kan man välja om man vill betala för att ha den kvar, eller bara köra på gratisversionen.
Gällande termometer tycker jag att en vanlig med en decimal räcker gott och väl, men vill man ha en mer exakt mätning kan man köpa en med två decimaler.
Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D
Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3
hej!
Någon som kan hjälpa mig kan man få plus 9 dagar efter bim?
fick ett svagt plus men kan de va för jag har ägglossning testa med gravidtetskollens gravtest? får inte med det på bild