Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

BIM-DECEMBER

pannkakan87 skrev 2015-12-26 20:09:22 följande:

Jag tycker jag ser nåt!

Åh, jag vill ju så gärna att det ska vara något denna gång! Tack för att du tittade
  • ensamärstark
    Sajocawa skrev 2015-12-26 20:29:06 följande:

Jag ser!!!!

[quote=76157256][quote-nick]Sajocawa skrev 2015-12-26 20:29:06 följande:[/quote-nick]

Jag ser!!!!

Men åh gör du? Jag blir helt skakis!
  • ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-26 21:12:45 följande:

Testa med morgonkiss imorrn!! :)

Gaahhh... Omöjligt jag jobbar tills imorgon FM
  • ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-26 21:23:54 följande:

Å men då kan du testa efter att du sovit då på kvällen?

Jag får se hur många stickor jag har kvar. Om jag har två så tar jag ET två kvällen sen morgonen efter.. Om inte mensen kommit vill säga
  • ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-26 21:50:01 följande:

När är bim då??:) ska oxå testa inorrn!

BIM är imorgon
  • ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-26 22:30:01 följande:

Tack snälla! Hoppas massor denna gång:)

Har du teatat än?!
  • ensamärstark

Just nu vill jag bara lägga mig ner och gå under jorden. Var på toa nyss o nu kom det massa rosa igen, denna gång lite mörkare rosa så mensen verkar trots allt vara här. Usch vad ledsen jag blev. Vad har det varit med mig denna månad? Hoppades ju så innerligt...

• ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-27 08:26:35 följande:

Men mög då! Hoppas att det försvinner igen! Har du nån mensvärk då?

När inget märkbart direkt. Lite värk kanske. Dock är tappen fortfarande stängd. Jag mår illa som en tok, o världens huvudvärk men det beror nog på att jag spänt mig så mycket och nu släppte det väl usch jag vill bara bryta ihop men kan ju inte göra det på jobbet..
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-27 08:43:41 följande:

Förstår dig, men släng inte in handduken än, raring! <3

Det fortsätter komma mörkt, dock inte färskt blod ännu med det kommer komma det vet jag. Får hopp över i januaritråden nu om vi inte tar paus nästa månad, detta slog hårt
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-27 09:54:40 följande:

Tycker för övrigt att du skall börja tempa, skaffa dig fertility friend och komma och joina oss i ff-tråden, så du dels får bättre koll på din kropp och dels att jag får fortsätta följa dig.

Det är en underbar tråd med en massa godingar som försökt väldigt länge och besitter en hel massa bra kunskap. :-*

Jag ska tänka på det är det en app man köper alltså? Någon speciell termometer man behöver ha?
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-27 10:10:13 följande:

Nejdå, det finns en gratisversion som funkar gott och väl. Tror man får VIP-versionen gratis första månaden och efter det kan man välja om man vill betala för att ha den kvar, eller bara köra på gratisversionen.

Gällande termometer tycker jag att en vanlig med en decimal räcker gott och väl, men vill man ha en mer exakt mätning kan man köpa en med två decimaler.

Okej, vad kostar VIP versionen?

Måste det vara en sådan termometer man tar i munnen? Finns de o köpa på Apoteket?
  • ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 15:43:03 följande:

Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D

Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3

Åh grattis!! Vad roligt! Själv åkte jag hem till karln o tjöt ett par timmar över att mensen kom!

Skitglad för din skull dock!
  • ensamärstark
    mininiss skrev 2015-12-30 23:34:00 följande:

hej!

Någon som kan hjälpa mig  kan man få plus 9 dagar efter bim?

fick ett svagt plus men kan de va för jag har ägglossning testa med gravidtetskollens gravtest? får inte med det på bild

Graviditetstest ger inte positivt på ägglossning. Så visar det positivt så är du gravid. Dock har graviditetskollens stickor en förmåga att ge många spök, så ta ett nytt imorgon bitti
Svar på tråden BIM-DECEMBER