Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM-DECEMBER

anna90 skrev 2015-12-15 11:54:37 följande:

Grattis till alla plus!! :)

Någon som tempar precis som jag och kan hjälpa mig analysera var min ÄL var/är? Såhär ser min karta ut på Fertilityfriend och med samma temperaturer inlästa på Natural Cycles... FF tycker alltså att jag hade ÄL i torsdags och NC imorgon. Hur kan det vara så stor diff? Vad tror ni?

Jag tror absolut att du hade det igår och om du registrerar två höga tempar till kommer ff att ändra till den dagen. Eftersom det är en streckad linje är den än så länge preliminär.
  • Symetrical
    annacnummertre skrev 2015-12-15 12:15:48 följande:

GRATTIS :)

Vad har du haft för symtom?

Tack!

Har känt ungefär som förra månaden bortsett från att brösten varit galet ömma (vänster har till och med varit lite knöligt), sen har jag varit lite virrigare än vanligt (första gravtecknet med sonen), brutalt trött sedan i söndags (var övertygad om att jag höll på att bli sjuk). Har även haft lite märklig hjärtklappning till och från och varit överdrivet gråtmild, vilket INTE är likt mig.
  • Symetrical
    primavolta skrev 2015-12-15 12:37:39 följande:

Men shit min mobil visar inte alla bilder.. G R A T T I S ! Häftigt!

Hahaha. Tack!
  • Symetrical
    Fian88 skrev 2015-12-15 12:55:00 följande:

Fast nu när jag kollar på bilden jag tog i morse så kanske jag skymtar något..

Får kanske bli ett nytt imorgon ändå!

Jag skymtar faktiskt också något, ffa när jag mörkar ner bilden!

• Symetrical
    Cfmilla skrev 2015-12-15 13:18:57 följande:

Bim +9 ingen mens och inget pluss. Tappen känns låg, mjuk och stängd. Ni som plussat hur är era!? Blir till att ringa mvc sedan, så jobbigt detta

Den varierar mellan att vara låg och medium, mjuk hela tiden och stängd. Tycker dock att jag jämt har så mellan äl och mens, men största skillnaden nu är att liksom hela underlivet är svullet! Kommer knappt in för att känna tappen.
  • Symetrical
    pärlsnäcka skrev 2015-12-15 15:54:33 följande:

Skoj! ÄL + hur många dagar?? :)

Äl +10 idag.
  • Symetrical
    My102 skrev 2015-12-15 16:29:35 följande:

Kan man lita på graviditetskollens ÄL stickor?

Absolut inte! Det här är en bild på en kompis ältest från graviditetskollen och ett annat fabrikat, tagna i samma urin. Kan såklart ha varit en dålig batch, men sjukt hur olika utslag de kan ge!

• Symetrical
    Längtar88 skrev 2015-12-15 17:59:59 följande:

Ni kan ta bort mig från listan. Äl +14 och såhär är testet. Grattis till er som lyckats. Och oss andra: nytt år nya tag!

Inbillar jag mig bara en svag skugga där..? Hur ser det ut på riktigt? Du har ingen bättre bild?
  • Symetrical
    mininiss skrev 2015-12-15 19:16:04 följande:

hej alla!

jag gjorde ett gravtest idag och fick upp 2 streck men en av dom va grå har någon fått det så?

har du någon bild?
  • Symetrical
    babytjejen skrev 2015-12-15 19:12:24 följande:

Värre pmshumör än någonsin så väntar på att mensen ska komma med buller o bång på fredag el lördag :(

Hade jag också i 3-4 dagar, men sen försvann det pang igår och idag plussade jag, så kasta inte in handduken än!
Svar på tråden BIM-DECEMBER