Positiva junibebisar 2016
Hej allihop! Jag vill gärna vara med!
Jag är 27år och bor i Göteborg.
Jag väntar tvillingar efter 5år av ofrivillig barnlöshet. Lyckan är obeskrivlig!
Är i vecka 7+2. BF 20 Juni.
Hej allihop! Jag vill gärna vara med!
Jag är 27år och bor i Göteborg.
Jag väntar tvillingar efter 5år av ofrivillig barnlöshet. Lyckan är obeskrivlig!
Är i vecka 7+2. BF 20 Juni.
Grattis! Har själv tvillingpojkar på två år Imorgon går jag in i v 11 med EN liten pluttis,ska bli mysigt och lite slappt att bara ta hand om en spädis i taget denna gång, haha.Du har en häftig resa framför dig. Se till att ni båda är hemma tillsammans minst det första halvåret.Det är det största rådet jag har till dig.
Okej, panik här nu. Bruna flytningar. Vet att det inte behöver betyda något, att det är helt normalt, men paniken är här ändå :(
Nu kan jag till slut tro på det här. Allt var ok och jag har idag sett en klump med tickande hjärta! Läkaren tyckte jag var på 8+0
Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Lycka till alla!
Hej!
Tänkte ge mig till känna här, har hängt med och läst en hel del här. Men det känns som en väldigt trevlig tråd de här. Vi väntar vårt första barn och är nu i 9+3.
I januari fick vi ett MA, så visst finns det en liten oro denna gång oxå. På måndag har vi ett inplanerat ul. Känns skönt att få se att pyret där inne mår bra. Vi gjorde ett vul i 7+3 och då såg allt bra ut, men dom ville göra ett till nu.
Bor i uppsals och är 29 år, har bf den 26 juni
Jag var på nytt ultraljud igår och fick se 2 spralliga bebisar som vinkade med armarna. Tårarna sprutade och lättnaden var enorm! Jag har varit så himla orolig att någon inte skulle klara sig. Nu är jag i v 10+2 och har bestämt mig för att sluta oroa mig! Jag orkar inte oroa mig konstant i 40v. Så nu är jag klar med oroandet och tänker njuta, glädja mig och längta tills dagen tvillingarna kommer.
Verkar vara förkylningstider nu. Jag är oxå förkyld och har varit det sen i torsdags. Jag läste i förra numret av vi föräldrar gravid tidningen att det inte alls är farligt att vara förkyld. Däremot kan man bli förkyld oftare än vanligt när man är gravid och att man känner sig mer sjuk än vanligt. Men det var inte farligt och inget man ska oroa sig för. Krya på er!