• Tiana

Positiva junibebisar 2016

Carrey skrev 2015-11-06 05:41:42 följande:

Ja verkligen!

Ja det var våran 5:e IVF insättning. Men vi fick bara ett embryo tillbaka så den andra har vi lyckats göra själva. Jätte konstigt efter så lång tid! Men jag fick lite andra mediciner denna gången.

Stort grattis!

Visst är det otroligt! Jag har liknande historia, vi har försökt i snart fyra år med diverse behandlingar inkl två misslyckade ivf. Nyligen satt i kö för äggdonation och plötsligt är jag spontant gravid! 7+5 idag och det känns fortfarande ofattbart
  • Tiana
    Carrey skrev 2015-11-06 12:37:21 följande:
    Grattis!! Efter så lång väntan är ju lyckan total! Då är du bara 2 dagar före mig. Blir kul att följas åt!
    Verkligen :)

Nästa steg för oss är inskrivning och tidigt UL på onsdag nästa vecka. Då får vi svar på vad som gömmer sig hos mig. Fast jag tvivlar på att det är två st, det hade ju varit mer än otroligt. ;)
  • Tiana

Här har jag turen att inte vara direkt illamående, har bara en känsla av att vara lätt bakis hela tiden :P

• Tiana

Fy vad ledsen jag blev i natt när jag drömde att jag fick värsta störtblödningen! Tog ett bra tag att inse att det bara var en dröm. Hoppas verkligen att dessa drömmar släpper efter inskrivning och tidigt ul på onsdag.

• Tiana
    Äppeljuicen skrev 2015-11-07 10:47:11 följande:

Åh gud, har själv haft mardrömmar i början där jag vaknade och inte kunde sluta gråta. Tycker att drömmarna sol gravid känns mycket verkligare. Hoppas du drömmer om bebis istället hädanefter. :)

Det hade verkligen varit så mycket skönare att drömma om :) Har haft molvärk nästan hela dagen idag så det var nog därifrån drömmen kom ä
  • Tiana
    Gweny skrev 2015-11-08 09:29:41 följande:

Idag går jag in i vecka 10!

Känns skönt när det tickar på. Dröjer dock 1,5 v på inskrivningen.

Så olika det kan vara. Jag går in i v9 idag och har inskrivning på onsdag.
  • Tiana

Fars dag avklarad utan att vi försade oss. Nu ska vi bara bestämma oss när vi ska berätta för folk ;) jag kan tänka mig efter ons om allt ser bra ut, men sambon är mer försiktig och vill vänta lite till.

Hur tänker ni?

• Tiana

Ja, inte e vi 20 längre, även om hjärnan gärna vill tro det ;-PVi har redan berättat för våra föräldrar. Vi ville gärna berätta facetoface å mina föräldrar kom nu under höstlovet till Sverige å nästa gång dom kommer är till påsk, så även om det är lite väl tidigt kände vi att det e bättre att ta det nu än då när det syns :)

Till kompisar har vi valt några få men sen tänker vi inte tala om utan dom får fråga/märka själv :) Vi har även valt att inte skriva ut det offentligt på fejjan/insta osv...[/quote]

Full förståelse för det :) våra bor ju inom rimligt avstånd så det bekymret har inte vi. Vi tänkte med skippa fejjan, vill folk veta får de höra av sig irl ;)

• Tiana

Okej, panik här nu. Bruna flytningar. Vet att det inte behöver betyda något, att det är helt normalt, men paniken är här ändå :(

• Tiana
    Ramiz skrev 2015-11-09 15:14:11 följande:
    Förstår det! Men är det brunt så är det gammalt..

Tänk positiva tankar nu :) <3
    Tack Ramiz <3 Jag försöker, men det är inte lätt just nu.
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016