BIM januari 2016
Hoppar in här, borde vara sista dagen på mensen idag. Äl mest troligt på julafton! (tecken? :D) och bim 4/1.
Andra försöket, första barnet :)
Hoppar in här, borde vara sista dagen på mensen idag. Äl mest troligt på julafton! (tecken? :D) och bim 4/1.
Andra försöket, första barnet :)
Hej,
Har precis blivit medlem här på FL. Slutade precis med mina p-piller, fortfarande inne på pillermensen. Tanken var egentligen att sluta och låta det bli som det blir, ingen stress. Men jag är sån som person att jag alltid går all in, så nu vill jag ju direkt. Väntar först och främst på att se så att ÄL och mens kommer igång. Hur lång tid tog det för er efter p-piller för allt att sätta igång som normalt?
Ingen fara jag har alltid sen jag varit ung haft oregelbunden mens Max tre mensar per år ungefär. Men aldrig besökt någon gyn för jag har ej brytt mig om det (lärt mig leva med det) sen besökte jag gyn för något år sedan ( precis innan den blev regelbunden) och han kunde se Pco på äggstockarna ( massa små äggblåsor.
Jag har haft regelbundet nu i ca ett år sen men har ej varit på gyn efter den blev regelbunden men tänkte ringa in o be om VUL och kanske se om han vill skriva ut Letrozole då vi försökt blir gravida i 1 1/2 år nu.
Jag ringde in till min gynläkare som gav mig diagnosen och berättade att jag plötsligt börjat få regelbunden mens. Men han sa att mina chanser antagligen ej inte är så stora ändå för han trodde ej jag får några "bra" ägglossningar. Vad han nu menade med det. Och verkar ju som han hade rätt iaf. Vi är inne på försök nummer 17 nu som sagt. Jag känner av ordentligt och får positiva ältest varje månad när jag har ägglossning och varje månad prick 14 dagar efter det kommer menshelvetet