Inlägg från: Stardust2016 |Visa alla inlägg
  • Stardust2016

BIM januari 2016

Hej,

Har precis blivit medlem här på FL. Slutade precis med mina p-piller, fortfarande inne på pillermensen. Tanken var egentligen att sluta och låta det bli som det blir, ingen stress. Men jag är sån som person att jag alltid går all in, så nu vill jag ju direkt. Väntar först och främst på att se så att ÄL och mens kommer igång. Hur lång tid tog det för er efter p-piller för allt att sätta igång som normalt?

• Stardust2016
    Bananen92 skrev 2015-12-11 23:56:49 följande:

Hej, hoppar gärna in i denna tråd! Andra försöket, första barnet. BIM 3/1. Nyss fått igång riktiga mensen efter att ha käkat Neovletta i typ 10 års tid pga mensvärk. Håller tummarna för oss alla här i tråden. :)

Har också ätit Neovletta, hur lång tid tog det efter att du slutade innan mensen kom igång? :)
  • Stardust2016
    Bananen92 skrev 2015-12-12 01:04:38 följande:

Jag fick pillerblödning direkt efter jag slutade med pillerna för några månader sedan. Sedan kom mensen igång månaden därpå (har en cykel på 28-29 dagar), i tid och allt. :)

Åh, bara hoppas att det flyter på så bra för mig med :) du ger hopp :)
  • Stardust2016

NC säger att jag ska ha mens 10/1, antar att det är min BIM då? Men vet inte om det är så troligt eftersom jag precis slutat med piller och inte har en aning om hur cykeln kommer se ut. Men om någon vill så skriv in mig på listan, ändrar väl när NC uppdaterar :)

Svar på tråden BIM januari 2016