• misslina

BIM januari 2016

Fick min mens idag :( eller igår började det lite.

Så himla besviken då jag trodde att det hade tagit sig denna gång då min Temp har legat så högt ( och gör fortfarande)
    Men men...

Går in i sjunde försöket. Äl 11 januari och bim 25 januari!

Jag håller tummarna att 2016 ska bli allas år att få det efterlängtade plusset!

• misslina
    Rackamaja skrev 2015-12-26 15:53:42 följande:

Precis samma här! Fick också min mens idag, oförklarlig fortsatt hög temp och BIM 25:e. 8:e försöket, första barnet.

Vill du lägga in mig på listan när du uppdaterar nästa gång, sebbejonte?

Mäh du också! Så himla konstigt! Min Temp brukar alltid! Falla en dag innan eller samma dag som tempen kommer! Fattar ingenting!
  • misslina
    Ejoma skrev 2015-12-27 22:10:26 följande:

hoppar in här jag från december tråden. äl den 11e enligt kalendern men kommer  tempa lr köra äl test denna månad för att se om jag verkligen har äl då. bim "beräknad" till den 25e, 1a barnet och 5e försöket 

Då har du samma datum som mig:)

Heja oss!! Nu jäklar! ;)
  • misslina
    Ejoma skrev 2015-12-27 22:22:49 följande:
    ja nu får de hända nått tycker ja :D
    Ja eller hur! :) på tiden!
  • misslina
    Sajocawa skrev 2015-12-28 05:01:25 följande:
    Båda såklart! Äl-test för att kunna hinta om när något är påväg, och tempning för att kunna bekräfta..
    Jag kör också båda! Det funkar jättebra!
  • misslina
    sebbejonte skrev 2015-12-30 09:35:48 följande:
    Anledningen till att jag har hand om listan är att om alla lägger in sig själva så är det stor risk att någon faller bort om man råkar ta en gammal lista :)
    Hej!

Du får gärna lägga till sjunde försöket... Tredje barnet på mig :)

Tack
  • misslina
    Arissa skrev 2016-01-09 01:51:30 följande:

Testade cb ägglossningstest den här månaden.
    Fick en dags hög fertilitet igår och idag fick jag Max fertilitet.
    Vi hade sex natten mellan dessa dagar (igår dvs) men nu är sambon bortrest idag med jobbet så vad tror ni...?
    Kan det tänkas bli något ändå eller måste man få till det samma dag som Max visas??
    Vill så gärna ha en bebis nu... Blir tokig på det här :(

Det är 24-36 timmar efter positivt test som du har en ev äl.

Har ni möjlighet att ligga i morgon bitti?
    Sen kan spermierna leva kvar 3-5 dagar i dig så det finns absolut en chans :)
  • misslina
    lillverra skrev 2016-01-10 17:40:04 följande:
    Här har vi resultatet. Kan inte fatta det 4 försök 4 jävla försöka. Har ju inga symtom alls. Känner mig inte alls gravid. Stort leende mannen min fråga vad det var. Vi skulle iväg och äta pizza. Så drog till med att jag läste något kul på mobilen. Ska slå in testet och överaska han ikväll... när vi blev gravida med dottern på 21 månader snart så tog det 3 försök. Ja inte har jag svårt att bli gravid iaf...

Jag måste nog köpa ett till test imorgon bara för att det känns för bra för att vara sant.

Följer er andra iaf tills januari är slut :)
    Stort grattis!

Klart och tydligt!
  • misslina
    Blomman94 skrev 2016-01-10 21:05:27 följande:

Hej tjejer, kan ni hjälpa mej lite?

Har regelbunden mens, skulle få mens 27 december.
    Fick spotting den 27, 29 kom mensen.
    Ska jag räkna mensens första dag från den 27 eller 29?

Räknar jag från den 27 december ska jag ha äl idag, men har testat enda sedan i onsdags med clearblue o dom är negativa :(

Räkna från när du börjar blöda ordentligt! Alltså från den 29
  • misslina
    Fian88 skrev 2016-01-12 06:32:42 följande:

Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/

Jag tycker mig ana nåt där:) jag hoppas det fortsätter att öka :) spännande!
  • misslina

Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!
    Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!
    Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!
    Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.

Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!

Helt galet!

• misslina

Tack snälla ni för era gratulationer!
    Jag håller tummarna för att vi ses i bf-trådarna snart!

Svar på tråden BIM januari 2016