• Agge83

BIM januari 2016

Hej! Får man vara med här? BIM 14/1 just nu, 2:a försöket 3:e barnet..

Väntar på min mens skall komma.. :/

• Agge83
    nepe skrev 2015-12-23 16:28:47 följande:

Skit också... Jag hamnade här jag med! Mensen kom oönskat i morse. Nya tag nu. 2016 ska bli vårt år hörni! Lycka till! 

Jag med :/ fick 3!! Svagt positiva test.. Sen mens,. Men nu börjar vi till helgen igen ;) äl på nyårsafton så hoppas verkligen att januari blir en bra månad!
  • Agge83

Hej! Nån som har erfarenhet utav apotek hjärtats egna äl test?? Visat samma svaga streck i 3 dagar nu? Är nästan helt säker på att jag har äl 1/1 och visar alltid annars positiv i 2 dagar innan äl, har alla symtom som jag brukar innan.. Kanske skall köpa något annat märke för att testa istället?

• Agge83
    Ejoma skrev 2015-12-30 20:22:18 följande:

Ni kan ta bort mig från bim listan. Trots en sväng mens så plussade jag idag :D

Stort grattis! Underbart :)
  • Agge83

Jaha! Över positivt äl test nu på fm, så ägget släpper förmodligen när som.. Tempen super låg som vanligt Samma dag. Nu börjar denna lååånga väntan på BIM.. Stackars min sambo ;)

• Agge83

Sååå nu är äntligen äl testen negativa! :) nc har satt min BIM nu till 16/1 så två dagar senare än innan :)

Lååångt kvar bara :/

• Agge83

Äl+11 å testa givetvis negativt..

Vet att jag testat sent gångerna innan med, men man hoppas ju alltid.. Bara att vänta ett par dagar igen för att se.. Långsamma dagar :/

• Agge83
    Cfmilla skrev 2016-01-12 08:57:06 följande:

Japp samma här!! När ska du testa??

Tänkte testa torsdag morgon igen, :) då är det iaf äl+13.. Men första barnet var ett pluss iaf en vecka efter BIM, men då hade jag inte koll på äl, det har ja ju nu ;)

Hur tänker du?
  • Agge83
    Cfmilla skrev 2016-01-12 08:57:06 följande:

Japp samma här!! När ska du testa??

Drog ner ljuset så ser det ut så här.. En svag skugga eller spökstreck syns, eller så är det jag som ser i syne ;)

• Agge83
    Cfmilla skrev 2016-01-15 11:33:17 följande:

Urk va jobbigt!!! Jag fick negativt idag, så jag vet inte vad jag ska tro! Känns så där...

Jag med.. :/ skiter i detta snart.. Tar för mycket energi ifrån en.. :(
  • Agge83
    HCS skrev 2016-01-15 11:54:00 följande:

Trist! Mitt med för stickan jag tog idag var blank. Men du är ju inte på bim än va?Ja det är riktigt energislukande! :/ När är bim?

Imorn om allt stämmer... Fick ju den där blodblandade flytningen på äl+8 o sen har tempen gått rätt upp tills i förrgår, sen ner fast inte under strecket, legat samma i 3 dagar, skall köpa ett early test å göra imorn bitti, är det neg så blir jag så besviken. Haft sån grym mensvärk å ömma bröst, fått massa finnar överallt, mått illa på morgonen, trött som det värsta, kaffet har smakat blä,trodde faktkskt att det var positivt idag.. Men nope.. Hjärnan spelar väl ett spratt ordentligt denna månaden..

Hur går det för dig?
Svar på tråden BIM januari 2016