BIM januari 2016
Hej! Får man vara med här? BIM 14/1 just nu, 2:a försöket 3:e barnet..
Väntar på min mens skall komma.. :/
Hej! Får man vara med här? BIM 14/1 just nu, 2:a försöket 3:e barnet..
Väntar på min mens skall komma.. :/
Skit också... Jag hamnade här jag med! Mensen kom oönskat i morse. Nya tag nu. 2016 ska bli vårt år hörni! Lycka till!
Hej! Nån som har erfarenhet utav apotek hjärtats egna äl test?? Visat samma svaga streck i 3 dagar nu? Är nästan helt säker på att jag har äl 1/1 och visar alltid annars positiv i 2 dagar innan äl, har alla symtom som jag brukar innan.. Kanske skall köpa något annat märke för att testa istället?
Ni kan ta bort mig från bim listan. Trots en sväng mens så plussade jag idag :D
Jaha! Över positivt äl test nu på fm, så ägget släpper förmodligen när som.. Tempen super låg som vanligt Samma dag. Nu börjar denna lååånga väntan på BIM.. Stackars min sambo ;)
Sååå nu är äntligen äl testen negativa! :) nc har satt min BIM nu till 16/1 så två dagar senare än innan :)
Lååångt kvar bara :/
Äl+11 å testa givetvis negativt..
Vet att jag testat sent gångerna innan med, men man hoppas ju alltid.. Bara att vänta ett par dagar igen för att se.. Långsamma dagar :/
Japp samma här!! När ska du testa??
Japp samma här!! När ska du testa??
Urk va jobbigt!!! Jag fick negativt idag, så jag vet inte vad jag ska tro! Känns så där...
Trist! Mitt med för stickan jag tog idag var blank. Men du är ju inte på bim än va?Ja det är riktigt energislukande! :/ När är bim?