• SamsonS

BIM januari 2016

Jag hakar på här! :)
    Detta blir vårt 5e försök på en nr 2. Har haft jättekonstig cykel sen vi började försöka, den blev bara längre och längre, 36-37 dagar, men nu senast bara 26 dagar. Fattar inte alls vad min kropp håller på med. Fick alltså min mens förra fredagen. Nu har jag ingen aning om när jag har nästa BIM men så fort mensen är slut blir det mys varannan dag för att säkert pricka in. Så nu hoppas vi på att januari är vår månad :)

• SamsonS

Inte varit så aktiv här, men nu är det den långa väntan mellan äl och bim.

Har känt mig ganska nere denna månaden. Det verkar ha låst sig rejält för mannen och han har svårt att komma när det behövs.... Vi har myst varannan dag hela cykeln men inte lyckats få till det ordentligt under äl, håller mina tummar ändå eftersom dottern blev till trots avbrutet.... Känner ju klart att chansen ändå är minimal.

Någon som vill lägga till mig på listan?

Bim 7/1, 5e försöket, 2a barnet

• SamsonS

Bim på fredag 9/1. Känner inte ett skit denna gången. Har visserligen inte så höga förhoppningar denna månaden då chansen att det blivit nåt är minimal. Känner att jag redan nu börjar ladda för försök nr 6....

• SamsonS

Då kom mensen prick på dagen. Usch, börjar tycka att detta är riktigt jobbigt nu och mannen verkar inte alls ta det på samma allvar som jag. Riktigt besviken trots att jag egentligen redan visste att det inte blivit något denna gången heller....så nu lämnar jag och hoppas åter igen på nästa månad, det blir 6e försöket.

Svar på tråden BIM januari 2016