Inlägg från: Linda b1986 |Visa alla inlägg
  • Linda b1986
    Nilsanna skrev 2016-01-06 08:40:58 följande:

GRATTIS Linda, du är gravid!!! Njut!

Vågar inte hoppas för mycket än. Läste massa negativt om just de testet jag tog. Men hoppas såklart ändå! Vill de ska bli BIm så jag kan ta ett riktigt test!:)
  • Linda b1986
    Nilsanna skrev 2016-01-06 09:12:00 följande:

Jag förstår känslan, testet har ändå visat att det är positivt (till skillnad mot mitt test imorse). Vi kan endast invänta BIM så vi vet med större säkerhet. Njut om du kan :)

Tog ett mindre känsligt imorse som visade negativt. Låt dessa dagar gå fort fram till BIM!:) och sen ännu fortare fram till vecka 12 så kan slappna av:)
  • Linda b1986
    Sandrisen92 skrev 2016-01-07 21:26:50 följande:

Hej! Ny här men följder det ni skriver. Har Bim på måndag och hoppas verkligen de tagit sig men de känns inte så..=( denna jobbiga väntan.. tog till och m ett test idag som inte visade någonting såklart , fortsätter hoppas i några dagar till. Har kännt lite konstiga stickningar i äggstockarna senaste 3 dagarna men de kan ju vara att man inbillar sig att känna minsta lilla sak..

Vi har BIm samma dag! Har redan tagit superkänsligt test som visar + så hoppas din mens lyser med sin frånvaro på måndag:)
  • Linda b1986
    vanjastina skrev 2016-01-14 13:45:59 följande:

Äl+7/8 idag, har börjat känna ordentlig molvärk. Tar det som ett gott tecken då jag även känt av det tidigt andra graviditeter! Får hoppas att mina tester från Graviditetskollen ligger i brevlådan när jag kmr hem. Beställde i lördags och det skulle gå på 1 vardag men har inte fått dem än konstigt nog, men är sjukt mycket snö så kanske beror på det...

Tog en vecka för mig innan jag fick mina därifrån förra veckan. ????
  • Linda b1986

Såhär såg mitt ut -6 min med samma test. Visade svagt och sen ökade det. Men är ju vääääldigt svagt;)

Blomman94 skrev 2016-01-22 10:15:01 följande:

Ngn med erfarenhet av predictor Early? Tog ett sånt idag 6 dagar innan bim, som man "ska/kan" göra med dom testen. Negativt..

Hoppas innerligt att det är fel :( har haft molvärk sedan äl, fått så mkt flytningar sedan några dagar tillbaka o de har jag aldrig. Samtidigt som de testet mäter redan vid 5 så tycker jag de borde blivit positivt om jag nu skulle vara gravid.. Får nog också hoppa över till februari tråden. :(

Svar på tråden BIM januari 2016