• 5blir6

BIM januari 2016

Jag brukar vara här inne i denna gruppen och läsa men har inte skrivit. När jag såg ditt inlägg var jag tvungen. Har oxå BIM idag. Ingen mensvärk men mår allmänt skumt, lite illamående. Min mens kommer oxå på morgonen och har kommit precis på dagen förutom en gång då den kom en dag tidigare. Lite nervös... Vill testa i morgon men samtidigt inte, vill ju inte bli besviken om det inte är något. Håller tummarna för oss!

lillverra skrev 2016-01-09 12:46:55 följande:

Japp har ju BIM idag och ingen mens ännu och livmoderhalstappen är stängd som jag tolkar det. Så kommer inte mensen imorgon ska jag köpa ett test och kolla läget. Min mens brukar aldrig vara sen. Bara 1-2 dagar tidig eller komma på natten/morgonen på Bim. Men klart den kan strula när man försöker få syskon. Men vi får väl se imorgon spännande ????

• 5blir6
    lillverra skrev 2016-01-09 17:51:51 följande:

Läskigt att bli sugen på köttbullar då man ser sin dotter äta det. Varit vegan sen augusti så äter ju inte djur kött. Det här kändes skumt

Ja något konstigt är det, började precis stortjuta för en bagatell. I bakhuvudet finns det hela tiden tankar på hur kroppen kan spela en ett spratt...
  • 5blir6
    lillverra skrev 2016-01-10 12:16:08 följande:

Ingen mens idag en så länge.

Ga vågar verkligen inte ta ett graviditetstest. Tänk om mensen kommer imorgon :( min mens brukar inte vara sen. Och äl testen har varit positiva. Att man ska vara så feg. Vill inte bli ledsen.

Känner likadant. Funderar på att köpa ett test i morgon om mensen fortfarande inte har kommit då.
  • 5blir6
    lillverra skrev 2016-01-10 15:13:09 följande:

Tog ett äl test nu igen bara för att och det såg ut så här. Såg att sträcken komma typ direkt. Ska jag våga ta graviditetstest. Är ju trots allt en dag över bim. Eller ska jag vänta till imorgon vad tycker ni?

Testa!!!! Jag håller mina tummar.
  • 5blir6
    lillverra skrev 2016-01-10 17:40:04 följande:

Här har vi resultatet. Kan inte fatta det 4 försök 4 jävla försöka. Har ju inga symtom alls. Känner mig inte alls gravid. Stort leende mannen min fråga vad det var. Vi skulle iväg och äta pizza. Så drog till med att jag läste något kul på mobilen. Ska slå in testet och överaska han ikväll... när vi blev gravida med dottern på 21 månader snart så tog det 3 försök. Ja inte har jag svårt att bli gravid iaf...

Jag måste nog köpa ett till test imorgon bara för att det känns för bra för att vara sant.

Följer er andra iaf tills januari är slut :)

Grattis!!! Vad skoj. Hoppas på samma resultat för mig i morgon.
Svar på tråden BIM januari 2016