Inlägg från: vantarpaettmirakel |Visa alla inlägg
  • vantarpaettmirakel

BIM januari 2016

BIM-lista Januari 

1/1 Kstadtjej87 4:e försöket, första barnet 

Kissekatten2014 5:e försöket 

2/1 

3/1 

4/1 Rajgräs 2:a försöket, tredje barnet 

201405 2:a försöket, första barnet 

5/1 

6/1 Sebbejonte 4:e försöket, tredje barnet 
    vantarpaettmirakel 2:aförösket efter MA, första barnet. 

7/1 Karinjanson 8:e försöket, första barnet 

Emmarebeccas 2:a försöket 

8/1 Frestelsen 

9/1 

10/1 

11/1 

12/1 

13/1 

14/1 Trucker89 2:a försöket 1:a barnet

15/1 

16/1 

17/1 

18/1 

19/1 

20/1 

21/1 

22/1 

23/1 

24/1 

25/1 

26/1 

27/1 

28/1 

29/1 

30/1 

31/1
  • vantarpaettmirakel

Fick glad gubbe idag, så min bim är ca 14 januari iställe. Någon som kan ändra åt mig? Denna cykeln är på 43 dagar.... Andra ägglossningen efter mitt MA. Hoppas nu att det tar sig. Kram på er

• vantarpaettmirakel
    frestelsen skrev 2016-01-05 14:29:17 följande:

Är på äl+9 o bara svaga spök på testlagrets gravtest. Eftersom jag kämpat med att bli gravid i 18 månader så vet jag vilka streck jag kan lita på.

Beställt hem några test som mäter från 5mlu/hcg:) bara för att testa liksom:)

Åh, hoppas att det blir ett starkare streck! Varifrån har du beställt de testen som känner av så låg hcg? :)
  • vantarpaettmirakel

Äl plus 8-9 idag. Gjorde precis ett graviditetstest efter att inte ha kissat på 4 timmar.... Testet känner av 10 hcg, men det var negativt :( Är det kört? Det borde väl ha visat positivt nu om jag vore gravid iom att de känner av såpass låg halt hcg?

• vantarpaettmirakel
    soofa skrev 2016-01-08 15:07:52 följande:

Negativt gravtest i dag på äl + 12 (bim på måndag) och spottings som jag brukar få innan mens, så jag önskar er andra lycka till och hoppar ur den här tråden!

Tråkigt att höra! :( Tack, önskar dig lycka till och så kanske vi ses i en gravidtråd framöver.
  • vantarpaettmirakel

Deppig idag... Äl + 8 el 9. Gjorde gravtest som känner av 5 hcg i morse, som visade negativt... Jag längtar så. Är så ledsamt. Skulle ha fått en liten i maj om jag inte fått ma :( och nu är jag inte ens gravid än...

• vantarpaettmirakel
    Elih skrev 2016-01-09 17:40:48 följande:
    Att man kan bli så glad över e liten gubbe på ett test! Nu är det dags att ligga ännu mer! :)
    Förstår din glädje! :) Ligg på hej och hå! :D
  • vantarpaettmirakel
    Fian88 skrev 2016-01-09 19:48:21 följande:
    Förstår att det känns jobbigt men tänk på att det kan ta ägget 10 dagar att vandra ner och fästa. Och innan det fäst så kan man inte få utslag på stickan. Så ge inte upp hoppet än!:)
    Tack! <3 Hoppas, hoppas! Har dock fått yttepyttelite rosaröd flytning nu idag. Förra månaden började jag också få spottings innan mens och mensen kom på dag 10 efter äl (brukar komma 14 dagar efter). Fått så sedan mitt ma :( Hur går allt för dig? :)
  • vantarpaettmirakel
    Fian88 skrev 2016-01-09 21:44:56 följande:
    När fick du ditt ma? Cykeln kan kanske bli lite off efter tänker jag:/
    Jag tänkte testa igen imorgon. Fick negativt igår. Kände mig så säker på att jag fick äl denna cykeln och då borde mitt bim varit igår. Men är bara på äl+12 idag så fortfarande tidigt. Känns faktiskt ok om mensen kommer för kommer den så blir det första kuren med pergotime nästa cykel och det känns spännande:)
    Mitt MA upptäcktes den 1 oktober. Fick tabletterna och började blöda ut det hela den 12 oktober. Onekligen verkar kroppen ha ballat ur. Idag kom mensen, på dag 10 efter äl även den här gången (andra gången jag haft ägglossning och mens nu efter missfallet). Åh, okej. Har ni försökt bli gravida länge? Vad gör pergotime för något? :)
  • vantarpaettmirakel
    SSK13 skrev 2016-01-10 16:52:47 följande:
    Ah du fick också mens på ÄL + 10 första mensen efter MA. Samma som för mig! Synd att det hände andra cykeln också! Jag är på ÄL + 6 nu och hoppas att om mensen nu måste komma att den kan komma ÄL + 14 iaf. Vill inte att cykeln ska ha blivit allt för rubbad :/
    Ja, det är riktigt segt. Har långa cykler också... så lång tid mellan varje försök. :( Hoppas du får ett plus den här gången!
  • vantarpaettmirakel
    lillverra skrev 2016-01-10 17:40:04 följande:

Här har vi resultatet. Kan inte fatta det 4 försök 4 jävla försöka. Har ju inga symtom alls. Känner mig inte alls gravid. Stort leende mannen min fråga vad det var. Vi skulle iväg och äta pizza. Så drog till med att jag läste något kul på mobilen. Ska slå in testet och överaska han ikväll... när vi blev gravida med dottern på 21 månader snart så tog det 3 försök. Ja inte har jag svårt att bli gravid iaf...

Jag måste nog köpa ett till test imorgon bara för att det känns för bra för att vara sant.

Följer er andra iaf tills januari är slut :)

Grattis! Vilken lycka!
Svar på tråden BIM januari 2016