• ikna

BIM januari 2016

Får man hoppa in?
    Testade imorse positivt på bim -2, beräknad bf 30 september :)

• ikna

Ingen som kör på CBs fertilitetsmonitor här inne? Den har funkat klockrent för oss, väl värt pengarna.

• ikna
    strongisthenewme skrev 2016-01-23 09:29:09 följande:

ALDRIG mer gravidkollens stickor, aldrig!
    Har fått svagt svagt positivt på dom i 3 dagar (morgonurin), köpte hem CB Plus, testa tidigt, som jag tog precis, tvärnegativt!! BIM imorgon eller måndag.

Trodde verkligen det hade tagit sig denna gången, faaaan så besviken & ledsen jag är!
    Jag tror jag går under jorden ett tag.

Håller med, gravidkollen är sämst!

Dock tycker jag CB plus är dåliga också då de visat spökstreck för mig otaliga gånger.
  • ikna
    ensamärstark skrev 2016-01-23 09:53:43 följande:
    Har du någon bild o visa på dina spök med CB. Jag tog ett CB imorse men känns som säkert spök :/
    Tyvärr, senast jag använde mig av cb plus var i september på semestern, fick då spökstreck på 4(!!) st och tog inget kort då. Inte velat använda det sen dess.

Dock i våras när jag faktiskt var gravid så fick jag trots att det var bim -3, ett starkt streck på just cb plus. Så tror att just dom måste strecken vara lite starkare på än andra test.

Testa med ett digital med veckoindikator, då får du ju svart på vitt och slipper gå runt och fundera :)
  • ikna
    strongisthenewme skrev 2016-01-23 10:40:19 följande:

Finns det några test man kan våga lita på? :( känns nästan inte så längre..

Får hoppas februari blir en bättre månad!

Testlagrets får godkänt av mig, jag kör med CB fertilitetsmonitor - KLOCKREN för den får jag svart på vitt att jag är gravid på.

Bifogar bild, testlagrets sticka är den längst upp, den nedersta är nog ovkså testlagrets.

• ikna
    ikna skrev 2016-01-23 10:51:41 följande:

Testlagrets får godkänt av mig, jag kör med CB fertilitetsmonitor - KLOCKREN för den får jag svart på vitt att jag är gravid på.

Bifogar bild, testlagrets sticka är den längst upp, den nedersta är nog ovkså testlagrets.

Fel bild!
  • ikna

Förlåt för spam men telefonen verkar inte vilja samarbeta.

• ikna
    ensamärstark skrev 2016-01-23 10:46:59 följande:

Tack för svaret

Jag har ett digitalt test men vågar inte använda det ännu förens plus visar tydligare.

Såg dina spök ut ungefär såhär?

Japp, väldigt snarlik mina spök.
  • ikna
    Flurriburr skrev 2016-01-23 11:00:06 följande:
    Nedersta stickan är nog inte testlagrets. Det jag köpte för en vecka sen såg inte ut sådär :)
    Kanske är billigatesters då.
    Varje gång jag beställer får jag hem olika förpackningar och stickor, dessa är dock från i somras :)
  • ikna
    ensamärstark skrev 2016-01-23 11:02:43 följande:
    Aj då, det bådar ju inte gott för min del
    Du ska nog se att det bara är väldigt låg hcg. Håll ut några dagar och testa med det digitala sen, vet att det är svårt att vänta :(
    Håller tummarna för dig!!!
  • ikna
    strongisthenewme skrev 2016-01-23 11:22:01 följande:
    Tack för ditt svar! :) funderar på att beställa hem från testlagret till kommande månad, dom verkar bättre! Det blir 5e försöket.
    Skulle det inte bli något dom närmsta månaderna så kommer jag investera i en fertilitetsmonitor :)
    Dom är nog dom bästa i den billigare prisklassen så det tycker jag du gör rätt i :)
  • ikna
    ensamärstark skrev 2016-01-23 11:26:18 följande:
    Ska försöka hålla mig till måndag men det är inte lätt! Väntar mig ändå mensen. Detta är försök nummer 17 så är van att hoppas o bli besviken :/
    Tack jag behöver alla tummar jag kan få! Kram!
    Vet hur det är :( och spökstreck gör det tamefan inte ett dugg bättre heller.
Svar på tråden BIM januari 2016