BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Bim 13/1
Ägglossning idag, haft molande värk i flera dagar men idag har jag trådflytningar o har enligt app ägglossning idag (kollade med äl-test förra månaden)
Perfekt att ha ägglossning nu då man tänker på en massa annat och nästa vecka när den hemska väntan är då är jag o sambon i Stockholm hos mina svärföräldrar så tiden kommer gå fort :)
God Jul till alla och hoppas vi alla får en försenad julklapp!!!
Ägglossning +3 idag (tror jag) hade inga ägglossningstest men livmodertappen är stängd så hoppas jag prickade rätt denna månaden. Ville så gärna kunnat berätta för släkt och vänner tills nu i jul då min sambos farmor är jätte sjuk :( men hoppas verkligen att nya året börjar me plus. God jul på er alla och många plus i januari :D
I väntan på plusset..! God jul alla!!
Vore fint att ha bakat en julklapp och plussar på bim-dagen som infaller på vår 1-årsdag och bebis beräknad en dag efter yngsta sonens födelsedag :D
Lite ångest tankar dök upp nu då det liksom känns som att det inte kommer ta sig då man ätit så mycket fett och socker i dagarna / senaste 3 veckorna ..
Detox imorgon:)
Lite ångest tankar dök upp nu då det liksom känns som att det inte kommer ta sig då man ätit så mycket fett och socker i dagarna / senaste 3 veckorna ..
Detox imorgon:)
Äh, att äta lite onyttigt runt jul påverkar inte så länge man äter mer hälsosamt vanligtvis! Njut av att ni haft en så trevlig jul istället, det är garanterat bättre för en eventuell graviditet!
/ ska iväg på julbord nr 4 idag
Jaha. Idag så kom mensen :(
Jag har BIM 1 januari.. Är på äl+4 idag och det molar ovanligt mycket i magen..