BIM januari 2016
I väntan på plusset..! God jul alla!!
I väntan på plusset..! God jul alla!!
Lite ångest tankar dök upp nu då det liksom känns som att det inte kommer ta sig då man ätit så mycket fett och socker i dagarna / senaste 3 veckorna ..
Detox imorgon:)
Bananen! Hur går det?? Känner du mer? Bim om dryga veckan nu ju.. Jag känner typ inget så jag är skeptiskt men tror jag kände ngt i tjejmagen Igår men jag jobbade 07-18 pass på jobbet med rea rea rea så det kan varit lite stress inbillar jag mig. Haha
Äl +6 idag. Haft molande mensvärk sen äl. Är även väldigt yr ibland. I övrigt känner jag mig inte alls gravid. Har även varit lyhörd på det kända hugget i magen när ägget fäster, men inte känt något (förutom att det molar heeela tiden). Aja, det blir om det blir :)
Här vet jag nada.. ingen temphöjning som visar äl vart, blänkande cb gubbe i en vecka, förvisso ser det ut att stiga på vanliga äl test. Molvärk, illamående och svullen över magen.. vet inte vad mina hormon håller på med..vill nästan ha mens så jag kan börja om från början..
Bim - 6 nu då.. Har knappt några känningar förutom känsliga nippels och Lite lite stickningar i tjejmagen. Men har typ haft så förr och inte blivit ngt så ah..
Hade iofs inga känningar ned ettan heller men då blev det oplanerat, tog sig på första gång trots dagen efter piller! Men då visste jag i känslan att jag var Preggo.
Men nu.. Känns nada:/
Hur känns det för dom som har bim närmaste dagarna? Känner ni något? Någon som vågar sig på första gravtesten snart? Åh hoppas på många många plus nu!!
Jag är på äl+8 idag ska nog testa ikväll för skojs skull :) har precis fått lite ont i brösten och det har jag aldrig haft :p
Brudar! Hur lägger Man upp bild? Kunde inte hålla mig bim -4 och testa. Tror jag fått inneboende men jag måste dela detta med er experter och se om det är någon mer som ser mitt plus?!
Hjälp?!
Testat :( går inte, sidan försvinner .. Tack
Det finns en knapp där det står "lägg till bild"
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!
Nu är mina tvivel borta:)
Stort lycka till alla som väntar.