Inlägg från: strongisthenewme |Visa alla inlägg
  • strongisthenewme

BIM januari 2016

Cfmilla skrev 2016-01-15 14:34:17 följande:
    Men är det inte nid då? Kan ju vara som mens ungefär ibland!
    Hoppas ju verkligen på det, håller tummarna för att det ska avta, kan bara inte låta bli att bli lite ledsen när det började blöda, har en sån stark barnlängtan.. Gravtest är det ju alldeles för tidigt för, det får vänta lite. När kan man våga testa?
  • strongisthenewme
    Cfmilla skrev 2016-01-15 15:10:36 följande:
    Usch jag förstår dig!! jag vet inte när du kan testa, kolla om några dagar. Du ska se att du har ett pyre där inne!
    Tack för peppen! Den behövs verkligen för att hålla hoppet uppe :)
  • strongisthenewme

31 dagars cykel, är idag på dag 23. Hade en sparsam blödning dag 21,22, men idag ingenting, det har övergått till en lotions liknande vit flytning istället.
    Hoppas så att det kanske varit en nidis jag haft 2 dagar.
    Vill inget annat än att ta ett gravtest, men det är alldeles för tidigt, BIM nästa söndag. Tycker tiden går så jäkla långsamt!

• strongisthenewme
    AnaC skrev 2016-01-19 08:59:20 följande:

Jag är med barn!!!!:) tror inte det är sant! Efter nästan 2,5 år:D

Anna
    Åh, stort grattis!! :D
  • strongisthenewme

Jag sitter med hjärtat i halsgropen..
    Kunde inte hålla mig längre, BIM -6, taget med morgonurin.

Drog ner lite på ljusstyrkan, men tycker mig se ett svaaagt ljusrosa streck?! Behöver inte vinkla testet för att se det.
    Eller så är det mina ögon som spelar mig ett spratt..

• strongisthenewme
    Cfmilla skrev 2016-01-19 12:02:20 följande:
    Jag ser, visst är det rosa! Grattis
    Åh, tack!
    Vågar inte riktigt tro på det ännu, har cb digital hemma också, men det sparar jag till BIM :) hoppas det står gravid då!
  • strongisthenewme
    HCS skrev 2016-01-19 12:03:14 följande:
    Där syns ju något! Vilken dag efter äl? (Mer intressant för eftersom lutealfasen varierar t ex min bim-6 skulle vara äl+5.. ;))

Borde absolut vara plus. Hur ser det ut oredigerat?
    ÄL + 10 om den inträffade den dagen jag tror :)

Oredigerat ser det nästan likadant ut, drog bara ner på ljusstyrkan runt om, på förpackningen liksom, eftersom ljuset blänkte där. Så på själva testet ser jag samma rosa sträck som på bilden :)
  • strongisthenewme
    Blomman94 skrev 2016-01-19 12:12:09 följande:
    Visst är där ett rosa streck, tydligt i mina ögon! :D
    Åh, hoppas! :)
    Ska ta ett cb digital på söndag, då är det BIM :)
  • strongisthenewme
    AnaC skrev 2016-01-19 12:44:11 följande:

Grattis! Samma dag du och jag!:D jag plussade super svagt redan igår redan på BIM -5:) Gud så härligt:)

Anna
    Åh vad roligt, grattis till dig med! :D
  • strongisthenewme
    ALSI skrev 2016-01-19 20:50:10 följande:

Och där var det rosa på papperet! Fattar inte vad kroppen håller på med! Efter vad vi såg på VUL i onsdags borde det vara typ 5 dagar efter ÄL bara! Hur skulle ägget ens haft möjlighet att fästa?! Hade behövt något positivt nu :( är ju bara första riktiga försöket efter vår änglason, men hoppades så mycket!

Ge inte upp hoppet! Jag fick också rosa på pappret 5 dagar efter ÄL, som blev en liten blödning på ÄL +6, men den slutade på kvällen och ingenting mer sen dess. Förhoppningsvis var det en nidis. ÄL + 10 idag och imorse fick jag ett svaaagt ljusrosa streck på gravtest, som jag hoppas kommer stegra fint dom kommande dagarna! :)
    Jag håller tummarna för dig! :)
  • strongisthenewme

ALDRIG mer gravidkollens stickor, aldrig!
    Har fått svagt svagt positivt på dom i 3 dagar (morgonurin), köpte hem CB Plus, testa tidigt, som jag tog precis, tvärnegativt!! BIM imorgon eller måndag.

Trodde verkligen det hade tagit sig denna gången, faaaan så besviken & ledsen jag är!
    Jag tror jag går under jorden ett tag.

• strongisthenewme
    ikna skrev 2016-01-23 09:50:26 följande:
    Håller med, gravidkollen är sämst!

Dock tycker jag CB plus är dåliga också då de visat spökstreck för mig otaliga gånger.
    Finns det några test man kan våga lita på? :( känns nästan inte så längre..

Får hoppas februari blir en bättre månad!
  • strongisthenewme
    ikna skrev 2016-01-23 10:51:41 följande:
    Testlagrets får godkänt av mig, jag kör med CB fertilitetsmonitor - KLOCKREN för den får jag svart på vitt att jag är gravid på.

Bifogar bild, testlagrets sticka är den längst upp, den nedersta är nog ovkså testlagrets.
    Tack för ditt svar! :) funderar på att beställa hem från testlagret till kommande månad, dom verkar bättre! Det blir 5e försöket.
    Skulle det inte bli något dom närmsta månaderna så kommer jag investera i en fertilitetsmonitor :)
Svar på tråden BIM januari 2016