BIM januari 2016
Cfmilla Såg nu att du testat men kan inte se testet från mobilen. Får kolla på datorn sen!
Cfmilla Såg nu att du testat men kan inte se testet från mobilen. Får kolla på datorn sen!
Grattis lillverra!! Va roligt! Vi har två barn redan på 8 o 6.. Så det var ett tag sen man försökte bli gravid sist..
När du hade positivt äl test visade gravtestet nåt då??
JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!
Hej!
I Mars födde jag lilla meya som dog efter förlossningen. I Juli blev jag gravid med hennes lillasyster som 3 veckor efter ett felfritt RUL hade utvecklat katastrofalt stora njurar och hennes överlevnadschanser var obefintliga.
Vi bestämde oss med en gång för att utesluta våra gener och bege oss utomlands för IVF. Idag fick jag min första mens nästa mens börjar jag med mediciner och förhoppningsvis är vi gravida om en dryg månad <3
www.nouw.se/ettbarnihimlen
Gå gärna in och kika på min blogg
Cykeldag 35 idag, gissar på att mensen kommer inom 5 dar iaf. Fått lite spottings idag. Brukar få det sådär 3 dar innan mens..
Funderar på att börja med rosenrot o kanske bidrottninggele.. Nån som har erfarenhet av det?? Hur gör man? När börjar man ta dom??
Jag tror att jag hade ÄL antingen cd 16 eller 17 och är på dag 25 idag, dvs ÄL +8 eller 9. Tog ett test imorgon som var så blankt det går. Inte ens en skugga. Så nu känns det kört, som att det borde synas nu, om än svagt. Blä. Orkar inte :C
Fantastiskt - verkar bli en lång cykel igen. Ingen mens och cd 33 ... Har dock super pms, grinig och lätt irriterad som få. Hoppas den kommer snart!
Tog detta precis! Strecket kom inom tiden o jag är på cd 41.. Kan det stämma??? Iaf e jag chockad!
Tog ett cb nu också! Va e detta?? Hahaha jag dör!! Måste haft ägglossning på cd32 när jag hade positiva ägglossningstester, men det trodde jag berodde på att mensen var på väg! Är på äl +9 nu då..
Tack för gratulationerna! Även om det är lite svårt att tro på än.. Skulle tagit ett till test med morgonurin idag men glömde det, så jag tog ett efter att ha hållt mig en timme bara som ser ut såhär.. Ska kolla med morgonurin imon o se om det blir starkare..
Fått ett tidigt missfall tyvärr.. Hoppar över till februari tråden ist o hoppas på att ägglossningen kommer igång snart så vi kan försöka igen meddetsamma!
Nån som vet om man kan börja med rosenrot o apiforce direkt efter tidigt missfall??